• Jaga lugu:

    Estonian Air läks suviseks

    Estonian Airi turundusdirektori Toomas Sosnitski sõnul oli veebruaris Moskva lendude katkemine tingitud tehnilistest probleemidest. Kuna firma lõpetas TU-134 tüüpi lennukite kasutamise, tuli Moskvas kiiresti vahetada oma lepingupartnerit, mis võttis veidi aega. «?eremetjevo-1 lennujaam garanteeris meile Boeing-tüüpi lennukite vastuvõtmiseks tehnilised tingimused juba märtsi esimesel nädalal,» ütles Sosnitski. Vaatamata sellele otsustas firma tema sõnul, et Boeingut on kasulikum ekspluateerida Helsingi liinil, kus lennuk lendab kogu aeg täis lastiga.
    «Me võrdlesime Moskva ja Helsingi liinide tasuvust ning leidsime, et kasulikum on jätkata seitsme Helsingi lennuga nädalas,» märkis Sosnitski. Tema sõnul lubas seda lihtsalt turusituatsioon.
    TU-134 lendamine oli Sosnitski sõnul väga kallis, teisalt polnud nendel lennukitel jälle omanikukulu. Sosnitski sõnul oli Moskva liin Estonian Airile TU-134 lendamise aegu kõige rentaablim. «Meil oli stabiilne klientuur ning uskumatult kõrged tulud pardateeninduse seisukohalt,» märkis ta.
    Tema sõnul on kliendi seisukohalt vaadatuna oluline aspekt teada, et pakutakse ühesugust ja head toodet, kuhu ka ei lennataks. «Kõik teavad, et me lendame igale poole Boeingutega, välja arvatud Vilnius ja Helsingi,» märkis Sosnitski.
    Estonian Airi avalike suhete juhi Sven Ratassepa sõnul lisab firma alates 23. aprillist lende Tallinn--Amsterdam liinile. Tema sõnul hakatakse Amsterdami lendama kuus korda nädalas.
    Esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti lennatakse Ratassepa sõnul Tallinna--Amsterdami ja Amsterdami--Tallinna suunas vahemaandumisega Hamburgis. Teisipäeval, neljapäeval ja pühapäeval tehakse vahemaandumine Hamburgis vaid Amsterdami--Tallinna suunal.
    Sosnitski sõnul on Amsterdami lendude sagedust võimalik suurendada tänu turunduslikule koostööle Hollandi lennukompaniiga KLM. Väiksemamahulised koostöölepingud on ka SAS-iga ja British Airways'iga.
    Toomas Sosnitski sõnul tahetakse Amsterdami suunda tulevikus veelgi tugevdada, sest Amsterdamist Tallinnasse on väga suur kaubaveo maht. «Kui panna reisijad ja kaup kokku, on sellel liinil väga suur tulevik,» lisas ta.
    Mullu oli Tallinna lennujaama reisijakäibest 47% Estonian Airi teenindatud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Toiger: millenniumilapsed ei vihka autosid, nad vihkavad diilereid
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Hasartmängumaks tahetakse kindlatest saajatest lahti siduda
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Minister näeb põllumeestele ja vedajatele suuri muudatusi
Brüsseli ambitsioonid kliimaneutraalsuse saavutamisel on kasvanud ja kuigi Eesti ettevõtjad on kohati olnud väga tublid, peavad näiteks maanteevedajad ja põllumajandajad astuma suure sammu edasi, leiab keskkonnaminister Tõnis Mölder.
Brüsseli ambitsioonid kliimaneutraalsuse saavutamisel on kasvanud ja kuigi Eesti ettevõtjad on kohati olnud väga tublid, peavad näiteks maanteevedajad ja põllumajandajad astuma suure sammu edasi, leiab keskkonnaminister Tõnis Mölder.