• OMX Baltic0,05%291,93
  • OMX Riga0,33%918,26
  • OMX Tallinn−0,09%1 910,42
  • OMX Vilnius0,35%1 263,15
  • S&P 500−1,12%6 720,32
  • DOW 30−0,84%46 912,3
  • Nasdaq −1,9%23 053,99
  • FTSE 100−0,77%9 660,41
  • Nikkei 225−1,19%50 276,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,64
  • OMX Baltic0,05%291,93
  • OMX Riga0,33%918,26
  • OMX Tallinn−0,09%1 910,42
  • OMX Vilnius0,35%1 263,15
  • S&P 500−1,12%6 720,32
  • DOW 30−0,84%46 912,3
  • Nasdaq −1,9%23 053,99
  • FTSE 100−0,77%9 660,41
  • Nikkei 225−1,19%50 276,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,64
  • 06.05.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnast lähtuvate lendude hulk suureneb

Jõerüüt ütles, et lennufirmadega tehakse pidevalt koostööd selleks, et Eesti ärimehed saaksid võimalikult mugavalt sooritada oma ärireise, millede osakaal on viimastel aastatel pidevalt kasvanud.
Oluline on Jõerüüdi sõnul arengusuund, mis puudutab puhkusereise. Tema sõnul tahetakse koostöös lennukompaniidega jõuda niikaugele, et eestlane saaks olenemata sihtpunktist alustada lennureisi Tallinnast näiteks Helsingi asemel.
Jõerüüt ütles, et lähiaastatel on oluline ka reisiterminaali rekonstrueerimistöö. Rekonstrueerimise käigus vahetatakse välja kommunikatsioonid, paigaldatakse uued reisijasillad ja infosüsteemid ning laiendatakse 2000 m² võrra äripinda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Terminaali projekti koostab Prantsuse konsultatsioonifirma Sofreavia ja see maksab veidi üle 10 miljoni krooni -- enamik rahast tuli Prantsusmaa tagastamatu abina. Jõerüüdi sõnul on ehitustöödega plaanis algust teha järgmisel aastal.
Lennujaama on kolme aasta jooksul Jõerüüdi sõnul investeeritud ligi 250 miljonit krooni. Rekonstrueerimistööde käigus uuendatud Tallinna lennujaama maandumisrada on tema väitel hetkel Balti riikides parim.
Esimest korda pärast Eesti iseseisvumist on sellel aastal kasvanud riigisiseste lendude osakaal, millest enamiku moodustavad lennud Hiiu- maale. Jõerüüdi väitel on lendude toimumisel suur abi olnud Hiiu maavalitsusest.
Jõerüüdi väitel näitavad uuringud, et inimesed on huvitatud ka Saaremaale lendamisest, kuid millegipärast on pearõhk siin pandud praamiliiklusele. Arvestades, et lennukipilet maksaks ligi 125 krooni ning bussipilet Saaremaale olenevalt bussifirmast ligi 80 krooni, ei ole lennukiga lendamine üldse enam nii kallis, ütles Jõerüüt.
Hiiu maavanem Tiit Laja ütles, et käesoleval aastal oli neile riigi poolt lendude doteerimiseks ettenähtud 580 000 krooni, mis moodustas 80 protsenti liini käigushoidmiseks vajaminevast rahast.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele