9. mai 1996
Jaga lugu:

Hyundai autosid müüv AS Satex-Auto alustas läbirääkimisi Hyundai Motor Corporationiga, saamaks maaletooja õigusi ja kohustusi, teatas firma tegevdirektor Tarmo Noot.

Seni tegutseb Satex-Auto Hyundai Soome maaletooja Kor-Motors Oy edasimüüjana. Kor-Motors teatas hiljuti, et kavatseb lõpetada Hyundaide müügi alates 1997. aasta juunist. Noot oli läbirääkimiste suhtes optimistlik ja arvas, et lahendus tuleb paari kuu jooksul. «Autoostjale tähendab see eelkõige soodsamaid hindu, sest kett tehasest tarbijani muutub lüli võrra lühemaks,» ütles Noot. ÄP

Soomes populaarse ökonoomsussõidu võistluste esimesel etapil osutusid omas klassis ökonoomseimateks sõidukiteks Suzuki GA 1,0 (keskmine kütusekulu 3,79 l/100km), Renault Clio RT (4,17 l/100km), Mazda 626 1,8 (4,60 l/100km), Honda Accord 2,2 (5,91 l/100km), VW Polo 1,9D (3,44 l/100km) ja BMW 523i (6,69 l/100km). ÄP

Opel rajab Lõuna-Poolasse uue autotehase. 2000 töötajaga tehas alustab tööd 1998. aastal ja hakkab aastas tootma 70 000 autot. Investeeringu mahuks on 500 miljonit Saksa marka, mis on suurimaid välisinvesteeringuid Poolasse. ÄP Saabi ja Volvo turuosa väheneb

Volvo sõiduautode läbimüük Lääne-Euroopas vähenes 12 viimase kuuga 30,8% ning Saabi sõiduautode läbimüük 15,6% võrra.

Tagasilanguse peamise põhjusena peetakse Volvol uute mudelite S40 ja V40 väljalaske hilinemist. Volvo võib siiski edaspidi arvestada turupositsiooni paranemisega ning suurema läbimüügiga. Saabi kahjumi peamiseks põhjuseks on firma tulek ametiautoturule, mis tõi kaasa drastilise tagasilöögi. DPA-ETA

Daimler-Benz AG tutvustab mais uut revolutsioonilise kütteelemendiga autot, millest tõotab tulla revolutsioon üleminekul saastevabadele autodele. Uus auto hakkab sõitma vesinikküttega senise bensiini-, diisli- ja elektrikütuse asemel.

Daimler-Benz loodab muuta kütteelemendi nii väikeseks, et see mahuks kõikidesse Mercedese autodesse, kaasa arvatud väike A-klass ja Smart, mille müüki veel ei ole alustatud. Reuter-BNS

Jaga lugu:
Hetkel kuum