• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas hinnalanguse taga on Statoili reklaamitrikk?

    Hindade languse põh-juseks oli üksnes naftahinna langus maailmaturul. Samasugune hinnalangus toimus näiteks ka Rootsis. Samas pole Statoili bensiini jaemüügihinna ja nafta maailmaturu hinna langused üksüheselt seotud.
    Kõik oleneb ikkagi kuludest. Meie hulgimüügiga otseselt ei tegele, varustame ainult iseennast. Ka hulgihinnad pole üksüheselt omavahel seotud dollar-dollarilt. See pole mingisugune robotlik mehhanism, siin on ikkagi alati mingisugused kindlad arvutused taga.
    Meie tegeleme ikkagi ainult jaemüügiga. Maailmaturu hindu me mõjutada ei saa ning samuti ei mõjuta meie äri ka see, kas maailmaturu hind veidi tõuseb või langeb. Kõikumised peavad siis olema juba üsna märgatavad.
    Need, kes tegelevad hulgimüügiga, nemad laveerivad maailmaturu hindadega ja vaatlevad neid igapäevaselt. Meie ainult jälgime maailmaturu hindu ja arvestame, kuidas oleks võimalik paremini välja tulla, et mitte kahjumisse jääda. See on meie põhistrateegia.
    Suure osa õliliidu liikmete olukord on väga raske. Müüa on väga raske, kuna suurt osa turgu valitseb must kütus. Investeeringuteks raha napib ja paljude firmade jaoks on hinna langetamise otsuse tegemine tõsine probleem. Kõigil suurematel firmadel on müük langenud.
    Tõsi, maailmaturul on hakanud naftahind langema. Olen aga varem ennustanud, et barrelilt 10--15dollariline hinnalangus maailmaturul täna veel Eesti turgu ei mõjuta. Kogu kvaliteetkütus tuleb Eestisse Nestelt. Sõltume nende hinnast. Kui maailmaturu hind langeb kolme dollarini barrelilt, siis see mõjutab juba Eestit. Kuid muidugi võivad nüüd teisedki firmad teha Statoiliga sarnaseid otsuseid.
    Arvan, et selle sammuga soovis Statoil võita rohkem kliente. Klientide jaoks oli see väga sõbralik liigutus, sest juba ammu pole me saanud deklareerida, et mõni hind ka langenud oleks. Üldjuhul nad ikka tõusevad.
    Statoili turuhõivamise plaan on olnud edukas. Firma pakub korraliku kvaliteediga kaupu ja teenuseid, miks ei võiks ta laieneda?
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Massiimmigratsiooni hirmujutu ees põnnamine hoiab majandust kinni
Ülirange sisserännu kvoodi asendamisele mõistlike kitsendustega ei järgne massiimmigratsiooni ega äärmusrahvuslike mõtete populaarsuse plahvatuslikku tõusu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ülirange sisserännu kvoodi asendamisele mõistlike kitsendustega ei järgne massiimmigratsiooni ega äärmusrahvuslike mõtete populaarsuse plahvatuslikku tõusu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Nafta hind tõuseb kuuendat päeva ja lõppu ei paista
Brenti toornafta jätkas täna kiiret tõusu ja ületas 80 dollari taseme, sest nõudlus ületab jätkuvalt pakkumist ning varud vähenevad, vahendab Reuters.
Brenti toornafta jätkas täna kiiret tõusu ja ületas 80 dollari taseme, sest nõudlus ületab jätkuvalt pakkumist ning varud vähenevad, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: ärikinnisvara trendidest ja IT-sektori tööjõuprobleemidest
US Real Estate'i juhatuse esimehe Aavo Kokaga räägime ärikinnisvara trendidest ja sellest, kui oluline roll on COVIDiga võitluses ruumide ventilatsioonil.
US Real Estate'i juhatuse esimehe Aavo Kokaga räägime ärikinnisvara trendidest ja sellest, kui oluline roll on COVIDiga võitluses ruumide ventilatsioonil.
Vedaja investeerib ka laes hindadega: midagi teha pole, tuleb osta igal ajal
Arco Transpordi üks omanik ja juht Ivo Krumm tõdes, et kuigi hinnad kerkivad ja masinate tarneajad on tavapärasest kaks korda pikemad, tuleb konkurentsis püsimiseks investeerida ka keerulistel aegadel.
Arco Transpordi üks omanik ja juht Ivo Krumm tõdes, et kuigi hinnad kerkivad ja masinate tarneajad on tavapärasest kaks korda pikemad, tuleb konkurentsis püsimiseks investeerida ka keerulistel aegadel.