Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuuma Liini AS jätab tasulise info idee
Hallik tunnistas, et firma otsus on seotud sellega, et käesoleva aasta sügise jooksul kaob Eesti Telefoni tasuta infonumber 09 ning jääb vaid Eesti Telefoni ja Telemedia Eesti ASi tütarfirma Teabeliini ASi tasuline infoliin 1188. «Kui Kuuma Liini AS otsustab jätkata tasuta infoliini teenuse pakkumist, siis on see nende strateegia,» märkis Teabeliini ASi finantsdirektor Peeter Allik.
Teabeliini AS pakub Alliku ütlusel küll tasulist infotelefoni teenust, kuid annab igal aastal telefoniomanikele tasuta telefonikataloogi, mis sisaldab sama infobaasi kui infoliin.
Jaanus Halliku sõnul tegi Kuuma Liini AS riigi telefonifirmale pakkumuse anda infonumber 09 Ekspress Hotline'i kasutusse, et jätkata tasuta infoteenuse pakkumist samal numbril. «Eesti Telekomi peadirektor Toomas Sõmera ei võtnud meie pakkumust kuulda, vaid ütles, et see on lubatud rootslastele,» märkis ta. Kuuma Liini AS kaebas kohtusse Eesti Telefoni valiku eelistada oma äripartnerina Telemedia Eesti ASi. Praegu on kohtuasi Halliku ütlusel külmutatud.
Eesti Telefoni pressiesindaja Kaja Tampere sõnutsi oli infoliini 09 kaudu edastatav info Eesti Telefoni «töine andmebaas», mille kaasajastamiseks puudusid Eesti Telefonil vahendid ja oskusteave.
Number 09 vahetati Tampere ütlusel 1188 vastu selleks, et minna üle rahvusvahelisele standardile.
Jaanus Halliku ütlusel oli Kuuma Liini ASi käive möödunud aastal üle 30 miljoni krooni. Käesoleva aasta käibeks prognoosis ta ligi 60 miljonit krooni. Firma kasumit ei soovinud Hallik nimetada, kuid kinnitas, et «see on üle nulli».