5. november 1996
Jaga lugu:

Interneti kasutamine Eesti moodi

Internetis pakutav on omandamas uut mikihiire kõrvadega taset -- MSN ehk Microsoft Network teeb comebackija annab koos agressiivse võrgumeediaga kindlasti piisavalt mõtlemist senistele võrgufirmadele, kelle elu-olu niigi liiga roosiline pole.

Agressiivselt madal hind ja ainult Microsofti rahakotile sobivad kulutused meelelahutusele, mis peaksid ennast ära tasuma vahest alles aastal 2000, ja sedagi vaid eeldusel, et PC-TV saab normaalseks koduelektroonikaks, muudavad America Online'i (AOL) ja Compuserve Informations Service'i (CIS) aktsionärid mõnevõrra närviliseks.

Eestis on olukord praegu veidi teine, sest puuduvad nii suured võrgule sisu ja rakendust pakkuvad firmad kui ka kasutaja, kes oskaks pakutavat väärtustada ja oleks nõus selle eest raha välja käima.

Online-monitor, tasuta teenus BNSilt ja Microlink Online'ilt, mis toob lugejani värsked uudised ehk homsed ajalehed, on heaks katsetuseks, mis hetkel näitab Eesti firmade võimet omal käel maailmatasemega võrreldavat sisu pakkuda, samas aga toob esile meie Interneti-pruukija pimeda surfamishimu, mistõttu külastatavamateks kohtadeks on saanud ilmateade ja edasi maailma suunduvad viited. Kohalikus keeles uudised kui selle teenuse tegelik sisu kipub kasutajale kahjuks veidi kaugeks jääma.

Internet on arvatavasti Eesti kasutaja jaoks veidi liiga kiire infovahetusega meedia -- ei jõua veel ühte uudist läbi seedida, kui juba on uus teema esile kerkinud. Kolada mööda maailma, otsida uusi vaatamisväärsusi on tegevus, mis lubab olla pealiskaudne ja maailmaga kergelt toime tulla -- samas päevast päeva rutiinne infokogumine ja selle alusel töö tegemine tekitab kindlasti frustratsiooni.

Jaga lugu:
Hetkel kuum