Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
8.--15. november 1991
Taani peaminister Poul Schlüter ja Eesti valitsusjuht Edgar Savisaar kirjutasid alla Taani ja Eesti vahelisele investeeringute kaitse ja soodustuste leppele. Poul Schlüter kinnitas, et esimesed koostöövaldkonnad tulevikus on kindlasti transport ja logistika.
Info peadirektor Viktor Siilats ja Volvo Cars Intercontinental AB viitsepresident Torgny Brenton kirjutasid alla lepingule, millega AS Info sai Volvo autotehase ainuesindajaks Eestis. Esialgu hakkab autode müük toimuma kataloogide alusel. Juba enne lepingu sõlmimist oli üks klient välja valinud endale sobiva auto, Volvo 460, mille hind oli 95 000 Rootsi krooni.
Tallinna postimaja direktor hr Tuul kinnitab, et on tänu sularahakriisile hädas N Liidust saabuvate rahakaartidega. «Kuuldus Eesti krooni sisseseadmisest tekitas tohutu rahakaartide juurdevoolu. N Liidu turul opereerivad Eesti kooperatiivid ja väikeettevõtted hakkasid tohutul hulgal rahakaarte saama,» räägib Tuul. Tõsiseid probleeme on ka rahakaartide alusel pensionide väljamaksmisega. Korraga makstakse välja 500 rubla, ülejäänud summa osa suunatakse hoiuarvele ja sularahata arvelduse sfääri.
Börsidel on viimase nädalaga autode hinnad kahekordistunud. Autod kallinevad tänu sularahatehingute mahu järsule kasvule, firmad tahavad päästa rublavarusid kiirest inflatsioonist. Lähiajal alustab tegevust osaühing Eesti börs, esialgu plaanitakse tegutseda kauba- ja toormebörsina, teisel etapil kavatsetakse kaasata kauplemisse väärtpaberid, krediidid ja kinnisvara.