Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamimaksu laekub oodatust vähem
Heino Tonsiveri ütlusel nägi linnavalitsuse plaan ette, et reklaamimaksu saadakse aasta lõpuks 10 mln krooni. Raha laekus planeeritust vähem suures osas seetõttu, et kehtisid osaliselt varem sõlmitud lepingud välireklaamikettidega, mis nägid ette hinnasoodustust, lisas ta.
Suur osa laekunud reklaamimaksust pärineb kesklinnast. Kesklinna valitsuse raamatupidamisest öeldi, et 11 kuuga laekus reklaamimaksu veidi üle 3 mln krooni.
Põhja-Tallinna linnaosa ettevõtlusosakonna spetsialist Lille Jenk ütles, et neile laekus reklaamimaksu 11 kuu seisuga üle 460 000 krooni. Jenk lisas, et seda on rohkem kui möödunud aastal. «Summa on suurenenud peamiselt ülelinnaliste reklaamikampaaniate arvel,» märkis Jenk. Lasnamäe linnaosast öeldi, et maksu on laekunud alla planeeritud poole miljoni krooni.
Linnavalitsuse alluvusse kuuluva väikeettevõte Linnakujunduse Arendusbüroo direktor Jaan Miitel avaldas arvamust, et huvi tänavareklaami vastu parandaks see, kui linnavalitsus kehtestaks maksu osas soodusprotsendi vastavalt reklaampinna suurusele aastas. Praegu kehtiv volikogu määrus soodusprotsenti tema sõnul ette ei näe.