8. jaanuar 1997
Jaga lugu:

Värvifirma näitab oma kaupa

- Sisearhitekt Meelis Pressi sõnul on AC Projekti büroo kujunduse määrav põhirõhk sellel, et värvifirmal oleks mõttekas äriliselt ja aateliselt eksponeerida kaupa, mida ta müüb. «Inimene ei loe esimesel korrusel asuva kaupluse riiulitel olevate purkide pealt välja, mida värviga teha saab,» põhjendab ta. Seepärast värviti ka kõik seinad erinevat värvi ja erineva meetodiga.

Ruumiplaneeringu üllatuslikem moment on keset kontorit asuv nõupidamisteruum, mis liigendab ruumi ja loob lahedad töötingimused 7--8 inimesele. «Selle eest kiidame arhitekti kõige rohkem,» ei ole tähelepanuga kitsi ASi AC Projekt tehnikadirektor Peeter Peil.

Nõupidamisteruumis on mitmetasandiline valgustussüsteem. «Olenevalt situatsioonist -- kas on töökoosolek või pidulikum koosviibimine -- saab valida sobivad valgustusvõtted,» selgitab Press.

Oluliseks ruumiks oma kontoris peab Peeter Peil arhiiviruumi, kuna firma teeb päevas ca 90 arvet, mida on vaja seitse aastat säilitada. Kontori põrandakate ei ole küll Kemiflora sortimendist, kuid värvifirmale omaselt erk ja rõõmsameelne. «Kuna tegemist on värvikauplusega, mõtlesin, et paneks terve täiega,» meenutab Press. «Kümnete kaupa sai värve vaadatud ja omavahel sobitatud.» Tellija ja sisearhitekti varasemast kokkupuutest pärit usaldus võimaldas tulemusel realiseeruda esimese eskiisi kohaselt.

Jaga lugu:
Hetkel kuum