• OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,59
  • OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,59
  • 24.01.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paldiski maantee viimase lõigu parandamine algab kevadel

Maanteeameti peadirektori asetäitja arengu alal Aleksander Kaldas rääkis, et rekonstrueerimistööd on kavandatud kahe aasta peale, millest tänavu on kavas ära teha ettevalmistus ja heakorrastustööd. Tuleval aastal on kavas korraliku teekatte alla saada lõigud, mida maanteeamet ise ei finantseeri ning mille valmimisest on huvitatud Paldiski linn ja Lõunasadam, märkis Kaldas.
Ta lisas, et tööde tegemiseks on maanteeameti eelarves 10 mln krooni, millele lisandub ELi Phare abiprogrammist tulev tehniline abi miljoni ECU ehk veidi üle 15 mln kr eest.
Käesoleval aastal on riigieelarvest maanteeametile eraldatud 558 mln krooni. Tegelik vajadus oleks Kaldase sõnul tunduvalt suurem. Näiteks on investeeringute all 61 mln ette nähtud asfaltkatte renoveerimiseks, selleks oleks aga vaja kaks korda suuremat summat, rääkis Kaldas.
Aleksander Kaldas rääkis, et suure tõenäosusega kehtestatakse käesoleva aasta kevadel Paldiski maanteel sõitvatele veoautodele kaalupiirangud tee kaitsmise eesmärgil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 12:03
ABB ärijuht: Eestil on tugeva tööstusriigi maine
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele