Eesti Raudtee korraldatud maastikuautode hankekonkursil osalesid Toyota, Ford, Opel, Nissan ja Mitsubishi esindus.
Mitsubishisid müüva Helkama Auto pakkumusest loobuti, kuna Mitsubishi toodab soovitud tüüpide puhul vaid luksusvariante, mis on Toyotast 45 000 krooni kallimad, märkis Simmermann.
Nissanit esindava Fakto pakkumuse hülgamise põhjuseks oli Simmermanni sõnul asjaolu, et Nissani kabiin osutus liiga väikeseks ja lisaks oli pakkumus 11 000 krooni Toyota omast kallim.
Diiselmootoriga neljarattaveoga Toyotade raami külge saab Simmermanni ütlusel kinnitada ka väikesed rattad, mistõttu autoga saab ka mööda rööpaid sõita.
Simmermanni väitel liisitakse autod kas Hansa Liisingu, Ühisliisingu või Tallinna Panga Liisingu kaudu. Hetkel on oma pakkumuse teinud vaid Hansa Liising.
Vajaduse uute autode järele tingis Eesti Raudtee amortiseerunud ja liigse kütusekuluga vanad Gaz 51 tüüpi sõidukid, mis rikete tõttu ei võimaldanud enam raudteel tehnilist järelevalvet korraldada, märkis Simmermann.
Sügisel soovis Eesti Raudtee osta partii Nivasid, kuid siis ei jõutud pakkumusi esitanud firmadega kokkuleppele hinna suhtes.
Seotud lood
Audiitoritel tuleb seoses ESG aruannete auditeerimisega palju tööd juurde, mistõttu ei tohiks auditi tegija valimist jätta viimasele minutile.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele