Konkurentsiseaduse järgi on eksitav reklaam ebatõeste andmete levitamine, mis võib ostjale tekitada eksliku mulje eriti soodsast pakkumisest. Aave Põdra sõnul tagantjärele ürituse korraldajatega midagi ette võtta ei saa.
Linnahalli direktor Ago Kalde jagas konkurentsiameti seisukohta. «Etenduse sisu ei vastanud lubatule,» kinnitas Kalde.
Viit lasteetendust käis linnahalli andmetel vaatamas umbes 11 000 inimest, pileti hind oli 60--75 krooni. Korraldajafirma AS Real Mir teenis piletimüügist järelikult üle 700 000 krooni. Real Miri osanikud on Kris Taska, Arlet Palmiste ja Liina Orlova.
Kris Taska sõnul polnud tegu eksitava reklaamiga. «Algusest peale oli igal pool kirjas, et osa sellest on nukuteatri etendus,» rõhutas ta. Taska sõnul on ka USAs Disneylandis tavaks, et kui Miki-Hiir või mõni teine multifilmitegelane laste sekka tuleb, siis ta vaid lehvitab, surub kätt ja sellega on kõik.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.