Missioon seab sihi
Missioon annab vastuse küsimusele: miks me oleme turul. Missiooni tunnused:
- ühelauseline;
- meeldejääv;
- õilistab ehk kutsub ülla eesmärgi nimel tegutsema;
- luuakse meeskonna koostöö ja mõttevahetuse tulemusena;
- selles kumab äriidee;
- sisaldab klienditunnetust.
Firma arenguetapid:
- firma käivitamine e prohvetlus. Firma turulejäämine pole garanteeritud;
- meistrikoda. Firma areneb, oskused täienevad. Tekib koostöörühm, kes sulandub ja kelle oskused põimuvad;
- ehitus. Firmat hakatakse süstemaatiliselt ehitama ja laiendama;
- on kaks võimalikku varianti: tekib bürokraatia, firma tõhusus langeb; või tekib sünergia, firma areneb edasi. Sünergia eeldab koostööd, mille aluseks on ühine usk. Missioon on määratletud.