20. aprill 1997
Jaga lugu:

Tugev kaubamärk hoiab klienti

Kaubamärgi ilmaletoomine pole eriti keeruline. Leitakse ilus nimi, mis vormistatakse ja registreeritakse. Kui aga vastsündinut kasvatada ei osata, jääb ta pelgalt üheks paljudest nimedest, mille vastu laiem avalikkus huvi ei tunne.

Kaubamärk on ärile oluline, sest:

- mida tugevam on kliendi lojaalsus kaubamärgile, seda vähem hinnatundlik ta on;

- mida tugevam on kaubamärk, seda vähem on vaja müügiprotsessis pingutada.

Lojaalsuse tasandit kaubamärgi suhtes hinnatakse järgmiselt:

- kaubamärk on valitud turusegmendis ostjale tuttav;

- klient ostab just selle kaubamärgiga toodet teiste samasuguste kõrvalt;

- klient ei osta teist samasugust kaupa, kui soovitud kaubamärgiga kaup pole müügil.

Jaga lugu:
Hetkel kuum