Esimeses kvartalis müüs keskmisi telefonijaamu (alates 16 siseabonendist, analoog- või 2B+D ISDN-liine kasutavad jaamad) abonentmahult kõige enam Siemens. Siemensi kaubamärki müüvad keskmiste telefonijaamade kaubagrupis üldjuhul Siemensi edasimüüjad Eesti Telefon, Timmermann, Haberst ja Datel, kuna segment eeldab maaletoojate arvates laiemat müügivõrku.
Ka Panatec müüb Panasonicu keskmisi telefonijaamu laia edasimüüjate võrgu kaudu. Panateci direktori Arno Valgma sõnul on keskmisi keskjaamu kergemgi müüa kui väikeseid. Tendentsina on vaadeldavate jaamade müük läinud väljapoole Tallinna. Suurematest klientidest on Panasonicu keskmisi telefonijaamu esimeses kvartalis ostnud Eesti Kindlustuse neli filiaali.
Minisetti müüv Univoice on jäänud esimese kvartali tulemustega rahule. Paljud kliendid, kel varem olid väikesed keskjaamad on need vahetanud keskmiste vastu. Head tööd on teinud edasimüüjad maakondades, ehkki Minisetti ostetakse ka Tallinnas (nt Nõmme linnaosa valitsus).
Ericsson Eesti turundusdirektor Veiko Sepp peab I kvartali tulemusi keskmiseks. Tuntumatest firmadest on I kvartalis Ericssoni jaama ostnud arvutifirma Computer 2000. Ka Ericssoni jaamu müüvad lisaks maaletoojale edasimüüjad Eesti Telefon ja Univoice.
Tabelis kahe kaubamärgiga esindatud Reveko Telekom peab aasta alguse kuid loiuks. Elavnemist oodatakse klientide arvel, kes hakkavad väikesi jaamu keskmiste vastu vahetama. Samsungi keskjaama omanikuks on saanud näiteks Loksa laevaremonditehas, Kuressaare kaubamaja. Rinoxit on ostnud Onistar, Inreko Press. ÄP
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Viimased uudised
Istungil konsulteeriti ChatGPTga
USA uus president võiks panna Euroopat pingutama
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele