Suve lähenedes suureneb nõudlus igasuguse matkavarustuse, sealhulgas ka sõiduautode paadihaagiste järgi.
Eestiski on hakatud viimasel ajal üha rohkem kasutama mitmesuguseid veesõidukeid ja seega nõutakse üha enam ka nende vedamiseks sobivaid haagiseid.
Eesti juhtivas sõiduautode järelhaagiseid tootvas firmas, ASis Bestnet, valmisid mõne aja eest esimesed uuetüübilised paadihaagised.
Bestnetis välja töötatud uus paadihaagis tüübinimetusega Tiki-Treiler VTL-1800 (number tähistab siin haagise täismassi) on mõeldud kuni 1300 kilo raskuste ja kuni 7 meetri pikkuste jahtide ja kaatrite transportimiseks. Kokku on Bestnetil nüüd tootmises 4 erinevat paadihaagist, Tiki-Treiler VTL-1800 on neist suurim.
Paadi veest välja tõmbamiseks on haagis varustatud 12 meetri pikkuse trossi ja 1200kilogrammise tõmbejõu ja muudetava ülekandesuhtega vintsiga.
Haagisel on Eesti riikliku autoregistrikeskuse tüübivastavuse tunnistus.
Vastavalt jahi või kaatri põhja kujule ja mootori asukohale saab haagisel reguleerida küljetugede ja ninatoe kõrgust ning sildade asukohta. See tagab raskuse õige jaotumise haagise rataste ja veopea vahel.
Tiki-Treiler VTL-1800 hind jääb sõltuvalt konkreetsest mudelist koos käibemaksuga 30 000 krooni ringi.
Seotud lood
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.