• OMX Baltic0,18%270,06
  • OMX Riga−0,8%868,9
  • OMX Tallinn0,01%1 713,32
  • OMX Vilnius0,42%1 057,61
  • S&P 5000,00%6 090,27
  • DOW 300,00%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 1000,56%8 354,74
  • Nikkei 2250,18%39 160,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%106,34
  • OMX Baltic0,18%270,06
  • OMX Riga−0,8%868,9
  • OMX Tallinn0,01%1 713,32
  • OMX Vilnius0,42%1 057,61
  • S&P 5000,00%6 090,27
  • DOW 300,00%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 1000,56%8 354,74
  • Nikkei 2250,18%39 160,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%106,34
  • 17.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediavahenduses tegutseb kaubandusfirma

Danko Kaubanduse ASil on kaks kaubamärgiregistrisse kandmata kaubamärki Bartalome ja Meediaagentuur. Krediidiinfo andmeil on firma põhitegevusala reklaamiteenused ja lisategevusala tööstuskaupade hulgimüük.
Danko Kaubanduse direktor Raavo Kullamaa ütles, et Meediaagentuuris töötab kuus inimest ja neil on 20 vahenduslepingut. Danko Kaubanduse AS kuulub Heiki Koitlale ja Reet Roosile.
Raavo Kullamaa nimetas ettevõtte mulluseks netokäibeks umbes 8 mln krooni ja prognoosis selle aasta käibeks 25 mln krooni.
Reklaamifirma PRC Nord Decor tegevdirektor Ahto Alliksaar ütles, et Eestis on võimalik meediavahenduslepingut tellides saada hinnas alla kuni 20%. Ta lisas, et turg korrastub, kui meediakanalid ühtlustavad oma komisjonitasu.
«Müüakse nullkasumiga või mõnda meediat kerge kahjumiga,» lisas PRC NordDecori juhatuse esimees Toomas Taimla. «Teen sellest järelduse, et on mindud avantüürile, on võetud tohutud meediamahud ja ei suudeta neid täita. Eelneva kasumi üleskorjamiseks on vaja pakkuda dumpinghindu.»
Ta ütles, et nende firma ostab meediavahendust majanduslikel kaalutlustel Danko Kaubanduselt.
Meediaturg müübki allahindlusi, väitis OÜ Datum Optimum Media tegevdirektor Aare Ristal. «Senikaua, kuni meediad ei lepi kokku, mis on reklaami tegelik hind, ei saa rääkida dumpingust,» lisas ta. Ristali sõnul kujuneb reklaami hind läbirääkimiste käigus iga lepingu jaoks eraldi.
«Me saame pakkumusi meediaväljaannetelt, kus 60--70 protsenti pinnast on tasuta,» teatas Ristal.
Age Meedia ASi tegevdirektor Primo Annus ütles, et Eestis on väga vähe reklaamikliente, kes on sidunud ennast mõne agentuuriga enamaks kui üheks aastaks. Annuse sõnul oleks normaalne, kui kliendid seoksid end meediavahendusfirmadega kaheks kuni kolmeks aastaks. «Võitlus klientide pärast on hullem kui dumping,» väitis Annus.
Krediidiinfo andmetel on 450 ettevõtet Eestis deklareerinud oma üheks tegevusalaks reklaamiteenuse, sama firma hinnangul on neist reklaamikujunduse või -vahenduse alal aktiivselt tegevad 55.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele