• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kinoreklaami hind pole lõplikult kujunenud

    Kino Sõprust haldava BDG Meelelahutuse ASi turundusjuhi Katrin Potteri sõnul tõuseb kinoreklaami hind Eestis kindlasti sügisel. Kinoreklaam on Soomes kolm korda ja Lätis kolmandiku võrra kallim, lisas ta.
    Kosmost haldava ASi MPDE reklaamijuht Helelin Tammsaar lausus, et klientide suurema huvi korral pole nad reklaami sekundihinda tõstnud, vaid suurendanud klippide arvu.
    Kinomaja Tallinnas ja Ekraani Tartus haldava OÜ Filmimax reklaamijuht Piret Lehiste ütles, et sekundihind sõltub klipi pikkusest ja on Tartus odavam kui Tallinnas. Ta lisas, et kinodes reklaamiaja müüjad pole omavahel hindasid kooskõlastanud, mistõttu reklaami hinnad kinodes erinevad.
    BDG Meelelahutuse ASi juhatuse esimees Peeter Rebane ütles, et kinoreklaami maht on suurenev ja võiks olla kuni kümme minutit seansi eel. Praegu on Sõpruses reklaamimaht viis minutit seansi jooksul, millest kolmandik on kaubareklaam.
    «Mujal maailmas näidatakse reklaami isegi pool tundi enne seanssi, kuna efekt suurel ekraanil on hoopis teine kui televisioonis,» rääkis Rebane.
    Helelin Tammsaare sõnul pole reklaamimahtu Kosmoses piiratud ning see võib ulatuda kuni 15 minutini ühe seansi kohta, kusjuures pooled on tootereklaamid.
    Kino Sõprus tegevdirektor Ene Kask lausus, et praegu viib BDG Meelelahutuse AS läbi küsitlust, selgitamaks vaatajate suhtumist seansieelsesse reklaami. Ta lisas, et juhul kui kommertsreklaami kasv vähendab vaatajate arvu, peab selle mahtu piirama.
    «Nii palju, kui oleme suutnud välja lugeda, pole inimesed kommertsreklaamist sugugi huvitatud,» ütles Kask. Tema sõnutsi oleks vaatajale vastuvõetav reklaamimaht umbes viis minutit seansi eel.
    Tammsaare ütlusel pole Kosmos statistilist uurimust publiku seas teinud. Seda on väga raske teha, sest igal filmil on oma publik, lisas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Arno Sillat: kolm kriisi saavad mööda ja lähitulevikus rohkem ei tule
Loodetavasti saavad peamised kriisid sügiseks lahenduse ning vähemalt kümme aastat lastakse normaalselt elada, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Loodetavasti saavad peamised kriisid sügiseks lahenduse ning vähemalt kümme aastat lastakse normaalselt elada, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Aasia aktsiad langesid koos USA futuuridega
Aasia aktsiad ja USA aktsiafutuurid langesid teisipäeval, investorid arutasid, kas Hiina värske stiimul võib piirata sulgemiste mõju majandusele.
Aasia aktsiad ja USA aktsiafutuurid langesid teisipäeval, investorid arutasid, kas Hiina värske stiimul võib piirata sulgemiste mõju majandusele.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Raadiohommikus: Vene miljardäri Eesti äridest, vanametalli hinnalangusest ja Repsi kohtusaagast
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.