• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tubakareklaamijad ootavad reklaamiseaduse rakendust

    House of Prince Eesti ASi tegevdirektor Indrek Jänes ütles, et nende peakorteris Taanis pole veel välja töötatud täpset turundusplaani 1998. aastaks. Ta lisas, et kindlasti ei kahandata seni tehtud kulutusi reklaamile ja müügitoetusele. Jänese sõnul on juulis alanud uueks majandusaastaks ette nähtud House of Prince'i turunduskuludeks 5--6 mln krooni.
    Turunduskulude kärpimist ei kinnitanud ka BATi Eesti esindaja Lauri Pank ega TRC Tubaka ASi tegevdirektor Vahur Jegorov.
    Oktoobri lõpus valmib majandusministri määrusena reklaamialase tegevuse järelevalve teostamise kord, mida töötab välja majandusministeeriumi siseturu osakond. Järelevalvet hakkavad teostama riigi tarbijakaitseamet ja kohalikud omavalitsused.
    «Mismoodi me oma eelarveid ümber jagame, sõltub ikka sellest, mis on keelatud ja mis ei ole keelatud,» sõnas Lauri Pank. Ta ütles, et esialgu pole mingeid ümberkorraldusi tehtud.
    Indrek Jänes lisas, et pärast määruse rakendumist hakatakse ilmselt reklaamima firmamärki, mis sarnaneb toote logoga. Tema ütlusel reklaam odavneb siis kolm korda, kuna tubakareklaam on kõrgemalt maksustatud.
    Indrek Jänese sõnul käivad praegu läbirääkimised suurte kaubamärkide juhtide vahel, et seaduse rakendamisse selgust tuua. «Nemad on tegelikult kõige rohkem huvitatud, et reklaamiseaduse rakendamine on selge ja kõigile arusaadav,» rääkis Jänes.
    Philip Morris Eesti OÜ turundusjuht Juhan Kahu teatas, et võimaluste piires tahavad nad mõjutada seaduseandjat rakendamiskorra väljatöötamisel. Ta lisas, et Philip Morris Eesti on valmis Marlboro valguskaste ka maha võtma. «Käivad läbirääkimised mitme ettevõtjaga, kes soovivad neid osta,» ütles ta.
    «Me ei saa teha mingit määrust, mis selgitaks seaduse mõisteid,» ütles siseturu osakonna juhataja Tiit Maidre.
    Maidre lisas, et seaduse rakendamise praktika kujuneb pikema perioodi jooksul. Kas säilib võimalus tubakatootjate firmamärki reklaamida, Maidre ei täpsustanud.
    «Taoline totaalne keeld, mis seal on fikseeritud, ühest küljest raskendab meie tegevust,» märkis Tiit Maidre. Ta möönis, et reklaamiseaduse rakendamine on vastuolus tubakaaktsiisiseaduse ja asjaõigusseadusega. Ta selgitas, et kui reklaamina mõistetakse igasugust toote arendust, siis on keelatud ka tubakapaki väljapanemine poes.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Tallinna börs lõpetas nädala LHV ja Enefiti tõukel plussis
Täna miljonieurose käibega tõusnud Enefit Green ja LHV Group aitasid Nasdaq Tallinnal börsinädal üle protsendise kasvuga lõpetada.
Täna miljonieurose käibega tõusnud Enefit Green ja LHV Group aitasid Nasdaq Tallinnal börsinädal üle protsendise kasvuga lõpetada.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Restoraniomanik Michelini tunnustusest: veel ei tea, kuidas see mõjutab
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.