24 september 1997

Ruumikujunduses tuleks lähtuda tajust

- Soliidses büroos plakatreklaami ei kasutata. Küll on aga käeulatuses info- ja reklaammaterjal, mida sisenedes peab olema mugav võtta seistes (ilma kummardumata ja ilma venitamata) ning istudes ilma püsti tõusmata.

- Klienti ei tohi häirida mingi muu lisainfo, mis ei ole talle suunatud. Näiteks ei tohiks silma torgata ainult ettevõtte töötajatele mõeldud firmakeskne info.

- Kindlasti meeldivad klientidele loomulikud ilusad vaated, kvaliteetsed kunstlikud ruumilised vaated ja kunstiteosed, mis tekitavad alateadlikke positiivseid emotsioone.

- Kuna inimeste maitse, elukogemus ja erudeeritus on väga erinev, nagu samuti alateadlikud seosed, peaks kunstiteoste valik olema võimalikult neutraalne ja lähtuma eelkõige inimese tajust.

- Kliendikeskse teenindusruumi kontseptsioon lähtub põhimõttest -- luua tuleb kliendile keskkond, kus ta tunneb ennast hästi ja naudib teenindajaga suhtlemist. Siis ta tuleb büroosse jälle!

Hetkel kuum