Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ruumikujunduses tuleks lähtuda tajust
- Soliidses büroos plakatreklaami ei kasutata. Küll on aga käeulatuses info- ja reklaammaterjal, mida sisenedes peab olema mugav võtta seistes (ilma kummardumata ja ilma venitamata) ning istudes ilma püsti tõusmata.
- Klienti ei tohi häirida mingi muu lisainfo, mis ei ole talle suunatud. Näiteks ei tohiks silma torgata ainult ettevõtte töötajatele mõeldud firmakeskne info.
- Kindlasti meeldivad klientidele loomulikud ilusad vaated, kvaliteetsed kunstlikud ruumilised vaated ja kunstiteosed, mis tekitavad alateadlikke positiivseid emotsioone.
- Kuna inimeste maitse, elukogemus ja erudeeritus on väga erinev, nagu samuti alateadlikud seosed, peaks kunstiteoste valik olema võimalikult neutraalne ja lähtuma eelkõige inimese tajust.
- Kliendikeskse teenindusruumi kontseptsioon lähtub põhimõttest -- luua tuleb kliendile keskkond, kus ta tunneb ennast hästi ja naudib teenindajaga suhtlemist. Siis ta tuleb büroosse jälle!