• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Üle kolmandiku BICO aktsiatest müügis

    «BICO põhikiri näeb ette, et aktsiate müümisel tuleb kõigepealt küsida teiste aktsionäride pakkumusi,» lausus liikluskindlustuse fondi peadirektor Veljo Tinn. «Kui neid ei tule või need meid ei rahulda, asub võimalikke ostjaid otsima BICO juhatus. Kui ka see tulemusi ei anna, on meil õigus ise ostja leida, kasutades mis tahes müügiviisi.»
    Tinn ütles, et fond müüb oma osaluse põhjusel, et BICO taaskehtestas 1. oktoobril oma liikluskindlustuse müügilitsentsi. Tinni sõnul leidis kindlustusseltside liit, et ärieetika seisukohast ei tohiks liikluskindlustust korraldav fond olla liikluskindlustuslitsentsi omava seltsi aktsionäriks.
    BICO juhatuse esimehe Jaan Marksi sõnul on tõenäoline, et aktsiad ostab ära Saksa kindlustuskontsern Alte Leipziger Europa, mille osalus BICOs on seni samuti 35 protsenti.
    «Alte Leipzigeri kindlustusketis oleme seni kõige väiksema emafirma osalusega selts,» ütles Marks. «Hollandis, Poolas, Lätis ja Leedus kuulub Alte Leipzigerile absoluutne enamus tütarfirmade aktsiatest, Kaliningradis ja Peterburis 49 protsenti, kuna suuremat välisosalust ei luba Venemaa seadused. Tundub küll, et Alte Leipziger soovib ka BICO aktsiaid juurde osta,» lisas Jaan Marks.
    Marksi sõnul on üsna väheusutav, et keegi väikeaktsionäridest suudab osta nii suurt aktsiapakki, Alte Leipzigeri ulatusega firma jaoks ei tohiks aga hind probleemiks kujuneda.
    BICO aktsiakapitali nimiväärtus on 11,4 mln krooni. Seltsi kuue miljoni krooni suurust kasumiprognoosi arvestades jääb 35 protsendi BICO aktsiate turuhind Äripäeva arvutuste kohaselt vahemikku 20--40 miljonit krooni.
    Veljo Tinn kinnitas, et suurusjärk paarkümmend miljonit kõlab igati tõenäoliselt. «Laekuvad pakkumused laseme igal juhul oma audiitoril Price Waterhouse'il ära hinnata,» teatas Tinn. «Kui pakutav hind osutub liiga väikeseks, siis küsime raha juurde.»
    Tinni sõnul läheb BICO aktsiate müügist laekuv raha liikluskindlustuse garantiifondi suurendamiseks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.