• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kasutatud autosid ei jätku

    Peagi teisele ringile tulevad kasutatud autod ei pööra meie autokaubandust pea peale, vaid pigem elavdavad seda. Sellistele autodele on Eestis ammu olemas ostjaskond, kuid seni pole mõni aastat kasutatud autosid saada olnud.
    Tõenäoliselt võib veidi väheneda nõudlus Lääne-Euroopast toodud kasutatud autode järele, kuigi mitte oluliselt. Üsna paljud kasutatud autode ostjad hindavad Lääne-Euroopast toodud autosid kõrgemalt kui Eestis sõitnuid. Põhjuseks on sealsed paremad teeolud, mis autot vähem lõhuvad.
    Kindlasti suureneb järgnevatel aastatel uute autode müük veelgi, sest vaatamata meid tabanud autoostubuumile oleme elanikkonna kohta uute autode ostmise suhtarvu poolest veel tükk maad taga näiteks meie naabritest Soomes.
    Kõige lähemas perspektiivis võib vähest tagasilööki automüügis põhjustada liisingufirmade oluliselt konservatiivsem krediidipoliitika. Ehmatus on tõenäoliselt vaid hetkeline ning kindlasti ületatakse järgmisel aastal selle aasta müügirekordid järjekordselt.
    Autode müük alla omahinna ei olegi alati nii vale tegu, kui esmapilgul paistab. Kui tulevane klient on suure autopargiga, autosid ostetakse korraga palju, suur osa autopargist hakkab kasutama autofirma teenindust ja tarbima varuosi, siis võib seda vahel teha.
    Peale selle:
    a) saadakse klientide nimistusse suur firma, keda hea veel oma ostu üle mõtlevale kliendile mainida;
    b) suureneb käive, mis aitab parandada firma nägu suhtlemises finants- ja investeerimisfirmadega;
    c) suurenevad autotootjalt saadavad allahindlused (väheneb auto omahind), mis üldjuhul on sõltuvuses müüdud autode arvust;
    d) mõjutab see soodsalt ostjaskonna arvamust.
    Ka kõrgem jääkväärtus võib olla üheks allahindluse tegemise vormiks. Paljuski sõltub see ka autofirma reklaamistrateegiast ja kliendile pakutavatest soodustustest (lisavarustus, soodsamad liisingutingimused).
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.