• OMX Baltic0,44%265,87
  • OMX Riga−1,01%875,85
  • OMX Tallinn0,11%1 689,26
  • OMX Vilnius0,53%1 020,87
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,02%8 280,63
  • Nikkei 2250,22%38 635,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105
  • OMX Baltic0,44%265,87
  • OMX Riga−1,01%875,85
  • OMX Tallinn0,11%1 689,26
  • OMX Vilnius0,53%1 020,87
  • S&P 5000,9%5 751,07
  • DOW 300,81%42 352,75
  • Nasdaq 1,22%18 137,85
  • FTSE 100−0,02%8 280,63
  • Nikkei 2250,22%38 635,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105
  • 03.02.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TIRi kasutamine Läti veol raiskab raha

Transpordil Lätti ei ole tellijal mõtet kasutada TIR-karnetiga vedu.
TIR-karneti kasutamine lisab täiskoorma transpordihinnale 1000--2000 krooni. Arvestades, et väikese vahemaa tõttu on veo hind ilma TIRita ca 5600 krooni, on karneti kasutamine tuntav liigne rahakulu.
Läti toll on aktsepteerinud garantiikirjade süsteemi. Koos autoga peab piirile jõudma ka kauba saaja poolt piiritollile faksiga saadetud garantiikiri.
Lätti transpordi hind ei ole muutumas. Mõju võib avaldada, kui piiril tekivad järjekorrad ja autode ooteaeg kasvab, samuti järsk kütusehinnatõus. Möödunud aasta lõpu diislikütuse kallinemine ei olnud piisav. Kütusehinna tõusust tuleneva autovedajate teenuste hinnatõusu surusid kliendid tagasi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele