Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kütusekaardid jaotuvad ümber

    Statoil on välja andnud üle 20 000 kaardi. ASi Eesti Statoil kliendikaartide müügijuht Helle Kirs peab Statoili kaartide arvukuse kiire kasvu põhjuseks aktiivset müüki ja sagedasi sooduskampaaniaid kaardiomanikele.
    «Et meie 14 tanklast 10 asub Tallinnas, siis määrab see paljuski ka kasutajate asukoha,» põhjendas Kirs tallinlaste suurt osa Statoili kliendikaardi omanike hulgas.
    Järgneb ligi 20 000 kaardiga EK, mis oli esimene oma kütusekaardi turuletooja Eestis. 10 000 kaardi piiri on ületanud Neste, mille esimesed kütusekaardid olid Eestis kasutusel juba rublaajal.
    Peaaegu samale tasemele on jõudnud ka viis aastat tagasi esimesed kütusekaardid välja andnud Alexela, mille kaarti saab kasutada 53 tanklas ja teeninduspunktis. Kasutuskohtade arvult on tänavu Favora lubanud kinni püüda Alexela. Seni kehtib Favora kütusekaart 23 tanklas.
    Kõigis Baltimaades kehtiva uue kütusekaardiga on lähikuudel turule tulemas Shell. Praegu on Eestis vähesel määral kasutusel Shelli eurokaart.
    «Me ei kiirusta EK kaardi väljavahetamisega,» ütles Shell Eesti ASi juhatuse liige Kaido Kaare. Aga ilmselt juba sel aastal vahetub EK logo firma kütusekaartidel Shelli logo vastu.
    Neste Eesti ASi jaemüügijuht Heikki Vuorinen kinnitas, et Neste värvides jaamu ehitatakse kindlasti juurde ja neis hakkab loomulikult kehtima ka kliendikaart.
    «Juba suveks saab Tallinnas valmis kaks uut Neste tanklat ja kavatseme oma võrku ka edaspidi pidevalt suurendada,» ütles Vuorinen.
    Veel tänavu on lubanud oma kütusekaardiga turule tulla Lukoil ja Hydro Texaco.
    «Tahame selle aasta jooksul oma kaardi kasutuskohtade arvult Alexelale järele jõuda,» kinnitas ASi Favora kaardikeskuse juhataja Piret Hion. Tema sõnul kavatsetakse selle eesmärgi täitmiseks ehitada ise mitu uut tanklat, püüda osta mõnd teist tanklaketti ja sõlmida kaardikasutusalaseid koostöölepinguid.
    Favora vahetas oma kolm aastat tagasi juurutatud kaardi välja möödunud nädalal, sest eelmine kaart jäi firma kiirele kasvule jalgu. Uue kaardi juurutamine läks Hioni sõnul maksma üle miljoni krooni.
    «Meil on nelja tüüpi sularaha boonuskaardid eraisikuile ning nelja tüüpi krediitkaardid firmadele,» ütles Hion. Tema sõnul on Favora universaalkaardi kasutusala eriti lai, hõlmates peaaegu kõiki kontserni tegevusvaldkondi tankimisest kuni õli- või rehvivahetuseni ja auto remondist kuni asendusauto rentimiseni remondi ajaks.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Tesla halbadele tulemusele vaatamata lõpetasid USA indeksid tugevalt rohelises
Wall Street lõpetas teisipäevase kauplemispäeva üle ootuste tugevalt: S&P 500 tõusis +1,20%, Dow 30 kerkis +0,69% ning Nasdaq edenes +1,59%. USA turge vedasid tehnoloogiasektori aktsiad, millele keskendunud investorid valmistuvad „maagilise tehnoloogiaseitsmiku” tulemusteks ning ei lasknud end kohutada Teslast, kellelt oligi oodata halbu kvartalinumbried.
Wall Street lõpetas teisipäevase kauplemispäeva üle ootuste tugevalt: S&P 500 tõusis +1,20%, Dow 30 kerkis +0,69% ning Nasdaq edenes +1,59%. USA turge vedasid tehnoloogiasektori aktsiad, millele keskendunud investorid valmistuvad „maagilise tehnoloogiaseitsmiku” tulemusteks ning ei lasknud end kohutada Teslast, kellelt oligi oodata halbu kvartalinumbried.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.