Usaldusväärsel tasemel teenindusega kuni 30 inimest mahutavaid seminariruume, mille järele on suur nõudlus, leidub Tallinna kesklinnas piisavalt.
Täisteenust ja mugavusi eelistaval ettevõtjal tasub pöörata pilk hotellide poole: saate nii saali, toitlustamise kui majutuse samast kohast. Ruume rendivad ka kesklinna koolituskeskused, ehk madalama hinnagagi, kuid pika ajaks paika pandud koolituskavad jätavad kliendile minimaalselt aja valiku võimalusi. Häid variante pakuvad Sakala konverentsikeskus ja rahvusraamatukogu, ent nende teenus ei hõlma majutust.
Kui veel aasta tagasi oli põhjust muretseda, kas ikka kõik vajalikud tehnilised vahendid on olemas, siis tänases ülevaates esindatud konverentsiteenuse pakkujad on lülitanud enimkasutatavad vahendid saali hinna sisse. Kõigisse ruumidesse saab seada ka sünkroontõlke aparatuuri.
Suve tulekul osatakse konditsioneeri hinnata tavalisest enamgi. Õhufilter on Palace'is, Olümpias ja Centralis. Suvist palavust aitavad vältida ka korralikud kardinad. Centralis on nii valgustus- kui kardinasüsteem koguni kaugjuhtimisega.
Mitmekesiseim toiduvalik on Olümpia hotellis, kus rühmamenüüsid on koguni 22 ja kümmekonnast variandist kohvipauside valik valmimas. Hotellid lubavad üksmeelselt, et klient ei ole sunnitud leppima kirjas olevate toitudega, vaid võib esitada ka oma spetsiifilised soovid. Tõsi, viimane aeg sooja toidu valikust teatada on päev enne seminari.
Tööruumis vaevalt keegi süüa soovib, kuid hotellides on piisavalt sobivaid saale, mida saab etteteatamisel selleks kohandada. Hotelli restoraniruumides lõunatamine pole kohustuslik.
Õhtuse meelelahutuse osas on hotellides enim erinevusi. Vaeslapse osas on Central, kelle saunakompleks alles valmib. Palace pakub äsja avatud saunaga sviiti, mille tunnihind pole veel selgunud. See aga ei paku piisavalt võimalusi 30 inimesele, on mõeldud siiski külaliste majutamiseks. See-eest Sky baari pääseb tasuta nagu Viru ruumes koolituse saanu Cafe Amigossegi.
Hotellid on mõelnud ka parkimisvõimalustele: ette teatamisel leitakse vajalik arv tasuta parklakohti. Ses osas on keerulisem, ent mitte lahendamatu Centrali olukord.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Viimased uudised
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele