Sarnaselt sõiduautode müügile (vt Äripäevast nädal tagasi) tegi ka kaubikute müük märtsis märgatava hüppe ülespoole. Eriti silmatorkav oli kasv väikeste sõiduauto baasil ehitatud kaubikute ja muude väikeveokite müügil, kus kasvu «peasüüdlaseks» oli Ford 48 autoga (iga kolmas märtsis müüdud väikekaubik kandis seega Fordi märki). Teise koha hõivanud Volkswagenit müüdi juba ligi 4 korda vähem.
Fordi Keskusest, kus müüdi 48 väikest Fordi 49st, öeldi, et väikekaubikute müügi kasvu taga on üks klient, kes tegi suure Escort Expresside hulgiostu.
Enno Poldre Fordi Keskusest lubas, et samasugune müügibuum jätkub ka aprillis-mais, kusjuures mais lisanduvad praegu müüdavale Escort Expressile veel ka esimesed 20 Fiesta Courieri.
Kasvas ka suurte kaubikute (kaubaruumi maht üle 4 m³) müük. Edukaim olid Mercedes-Benz, mida müüdi 37 autot.
Mullu müüdi esimese kolme kuuga Eestis koos raskeveokitega 463 tarbesõidukit, tänavu juba ligi 800. Oma osa on selles Eesti rahvusvaheliste autovedude assotsiatsiooni vahendusel ostetud 250 autost koosnenud raskeveokite partiil, millest suur osa aasta alguses pärale jõudis.
Seotud lood
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.
Hetkel kuum
Neli aktsiat, mille ostmist tasub kaaluda
Tagasi Äripäeva esilehele