Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hea tool sisaldab ka ideede hinda
Juhitoolide müük näitab võrreldes eelmise kuuga kerget langustendentsi nagu klienditoolidelgi.
Suurem osa kontoreist ja büroodest paistab endiselt kasutavat odavamaid ja lihtsamaid toole. Madal hind on sisekujundajate arvates nende toolide ainus eelis. Masstoodang ei hiilga omapäraga ja pealegi lähevad toolid keskmiselt aastaga katki.
Kallimate toolide hind ei sisalda ainult tootmiskulusid, vaid ka disaineri mõttetööd, projektilahendusi, ergonoomiliste katsetuste ja uute toodete juurutamise kulusid.
Kallimad toolid muudavad büroo isikupärasemaks (neid ostetakse ju vähem, st samasugust tooli võite vaevalt teie bürooga sarnasest ruumist leida, kui üldse otsing tulemusi annab).
Pealegi soodustab hea tool ka selle omaniku eneseväärtuse tunnetamist.
Kui sa võid endale lubada istumisalust, kus päeva lõpuks selg haigeks ei jää ja mida on kaunis vaadata ning teistelegi näidata, säilib kõrge enesehinnang ühes hea tujuga. See omakorda väldib masendusest ja väsimusest tekkivaid minnalaskmise minuteid ja hajali mõtteid.