«Riia turg on huvitav ning me loodame sealt häid tulemusi, sest Riias pole seni olnud kvaliteetset taksoteenust,» rääkis ASi Tulika Takso juhtaja Mati Saar.
Suures Riia linnas pole seni Saare sõnul taksofirmat, mis pakuks ka sularahata arvelduse võimalust. «Esialgu hakkab Riias juba järgmisel nädalal 20 autot teenindama ühte hotelli ning pakutakse takso tellimist telefoni teel,» rääkis Saar.
Kokku hakkab edaspidi Riia tütarfirmas tööle 50 autot.
Eestis vahetavad uued Tulika Takso Opelid välja 1993. aasta mudelid. «Me suurendasime autoparki 200 autole ning peamine põhjus on ikkagi, et vanad autod jäetakse kasutusest ära,» rääkis Saar. Uued autod läksid maksma 7,4 miljonit krooni. Saar lisas, et investeeringu tasuvus on neli aastat.
Saar ütles, et möödunud aasta oli klientide seisukohalt taksonduses positiivne. Eelmisel aastal lisandus Saare sõnul Tallinna tänavatele kokku umbes 180 uut taksot. «Taksojuhtidele pakkusid pangad suhteliselt soodsaid liisinguvõimalusi,» märkis Saar. Taksode arvu suurenemisega tihenes Saare sõnul konkurents. Kilomeetrihinnad, mida pakuvad praegu teised firmad, ei ole sellised, mis võimaldaksid selle äriga tegelda kauem kui kaks aastat, ütles Saar. «Seepärast loodame, et meie hiilgeaeg alles tuleb,» sõnas ta.
Tulika Takso eelmise aasta käive oli 53 miljonit krooni, sellest 28,9 miljonit moodustas taksondus. 1998. aasta prognoositav käive on 60 miljonit krooni, millest taksonduse osa on 33 miljonit.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Viimased uudised
Ülevaade tuumaheidutusest geopoliitiliste muutuste ajastul
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele