• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Võru linnavalitsus valis linna ja Roosisaare poolsaare vahelise silla ehitajaks odavaima, 4,98 miljoni kroonise pakkumise teinud ASi Via Point. Ehitusfirma valiku määras hind -- teiste konkursil osalenud firmade pakkumised olid vähemalt pool miljonit krooni kallimad.
    Varem oli Võru linnavalitsus kaalunud Roosisaare silla ehituskonkursi läbikukkunuks tunnistamist, sest kõikide firmade pakkumised olid planeeritust ligi 1,5 mln kr kallimad. Linnavalitsus jõudis pärast läbirääkimisi järeldusele, et ehitusfirmade pakkumised on reaalsed ning hinnakalkulatsiooniga eksis Eesti Maanteeprojekt, kes nimetas ehitusmaksumuseks 3,38 mln kr.
    Lähiajal algavad linna ja ehitaja läbirääkimised maksetingimuste üle. Üks võimalus on planeeritust kallimaks läinud sild osaliselt valmis ehitada. Poolik sild maksaks 3,5 mln krooni, mille eest paigaldataks sillale uued sambad, kuid säiliks senine laudtee. Võrumaa teataja
    Ehitusettevõtte AS Merko Ehitus kolme kuu konsolideeritud auditeerimata netokäive oli 176,7 mln ja puhaskasum 13 mln krooni.
    Eelmise aasta samal perioodil oli Merko netokäive 76,3 mln ja puhaskasum 3,3 mln krooni. Ehitusfirma on kolme kuuga täitnud aastakäibe 700 mln kroonisest prognoosist 25% ja puhaskasumi 35 mln kroonisest aastaprognoosist 37%.
    Merko tütarettevõtte ASi Gustaf kolme kuu netokäive koos Gustaf-Vilniusega oli 25,3 mln krooni ja puhaskasum 2,1 mln krooni. Eesti Ehitusekspordi ASil netokäivet ja kasumit ei olnud. ASi Merko Kinnisvara netokäive ja puhaskasum olid mõlemad 0,1 mln krooni. ASi K&P Ehitus netokäive oli 11,1 mln ja puhaskasum 0,1 mln krooni.
    Merko Ehituse kolme kuu konsolideeritud netokäive ei sisalda Electrolux Eesti ärikeskuse ehitustööd maksumusega 13,5 mln krooni, mis on kontserniarvestuses kajastatud investeeringutena. BNS
    Ehitusfirma AS Restor kavatseb Tallinna linnamüüri äärsed siseministeeriumile kuulunud autokuurid ja lagunenud hooned renoveerida korteriteks ja büroodeks.
    Muinsuskaitsjad leiavad, et Suurtüki tänaval ja Rannamäe teel müüri külge ehitatud 18. sajandist pärinevat laboratooriumihoonet pole otstarbekas lammutada. Lammutatakse vaid betoonaed, väravavahimaja ja väikesed abihooned. EPL
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andrei Korobeinik: Eesti provintsilinn muutub Baltimaade oluliseks keskuseks
Pärnu suudab peagi teenindada rahvusvahelist lennuliiklust, linna läbivad Via Baltica ja tulevikus ka Rail Balticu raudtee, mis muudab provintsilinna tundmatuseni, kirjutab Keskerakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Andrei Korobeinik vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Pärnu suudab peagi teenindada rahvusvahelist lennuliiklust, linna läbivad Via Baltica ja tulevikus ka Rail Balticu raudtee, mis muudab provintsilinna tundmatuseni, kirjutab Keskerakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Andrei Korobeinik vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Algas Arco Vara aktsiate märkimine
Täna algab Arco Vara täiendavate aktsiate märkimise periood, mis kestab oktoobri keskpaigani.
Täna algab Arco Vara täiendavate aktsiate märkimise periood, mis kestab oktoobri keskpaigani.
Tootjahinnaindeks tõusis üle 15 protsendi
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis tänavu augustis võrreldes juuliga 1,7 protsenti, aga võrreldes eelmise aasta augustiga 15,5 protsenti.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis tänavu augustis võrreldes juuliga 1,7 protsenti, aga võrreldes eelmise aasta augustiga 15,5 protsenti.
Saarte Liinid on välisturismi kasvuks valmis
AS Saarte Liinide juhatuse liikmete Villu Vatsfeldi ja Uku Madis Savisto kinnitusel on ka COVID-19 ajal jätkunud tavapärane regionaalsete sadamate haldamine ja arendamine, tuleviku osas ollakse aga optimistlikud ja välisturismi taastumiseks valmis.
AS Saarte Liinide juhatuse liikmete Villu Vatsfeldi ja Uku Madis Savisto kinnitusel on ka COVID-19 ajal jätkunud tavapärane regionaalsete sadamate haldamine ja arendamine, tuleviku osas ollakse aga optimistlikud ja välisturismi taastumiseks valmis.