Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Klienditoolide müük on tõusuteel
Selle kuu müügitulemused on võrreldes eelmise kuu omadega lausa mitu korda suuremad. Kevad on aktiivse ostu aeg, sest inimesed valmistuvad suvisteks puhkusteks, püüdes oma büroodesse enne uued toolid osta, kui linnast välja turismitallu linnulaulu kuulama minna. Kliente jääb firmadesse suvelgi käima.
Endiselt müüakse enim odavaid toole, ent ostma on hakatud ka kalleid.
See näitab aga kaht tendentsi: esiteks on juurde tulnud asutusi, kes saavad endale kalleid klienditoole lubada, ja teiseks näitab kalli klienditooli ost seda, et firma hoolib kliendist. Eks klientki tunneb end kindlamalt firmas, kus end heasse tooli toetada saab.
Tasapisi hakatakse ehk ka juba oma aja ära elanud kunagi esimesel võimalusel ostetud mitte kõige sobivamaid toole välja vahetama. Kui mõnda teenust pakkuvat firmat on vaid üks linnas, siis võib ta endale lubada kuidas-juhtub valitud klienditoole.
Kui üht teenust pakkuvaid firmasid konkureerib ühes paikkonnas aga rohkesti, mõjub iga pisiasi plussi või miinusena.
Teisalt jälle klient, kes on valesti valitud toolis asju ajama pidanud, teab oma firmas sellega arvestada.