Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Renault teeb Kangoost maastikusõidukit
Kui Prantsuse suurim autotootja Renault mullu oma väikeautoga Kangoo turule tuli, leidus hulganisti kahtlejaid, kas imeliku väljanägemisega autole ka ostjaid leidub. Leidus ja küllaga, tänavune tootmismaht peaks ulatuma juba 180 000 autoni, mis peaks andma Kangoole Euroopa autoturul 1% turuosa.
Kangoo uusima modifikatsiooniga Kangoo Pampa pöörab Renault teelt kõrvale. Linnamaastikuautode klassi Kangoo RTE-versiooni baasil ehitatud Pampa siiski ei küüni, kuid 50 mm võrra kõrgem kliirens ja tugevam vedrustus parandavad siiski märgatavalt auto läbitavust. Täislastis Pampa kliirens on 180 mm, mis on praktiliselt võrdne tühja standardmudeli omaga.
Pampat hakatakse tootma 1,2-liitrise bensiini- ja 1,9-liitrise diiselmootoriga. Käigukast on sama, mis tavalisel Kangool, kuid 5. käigu ülekandesuhet on pisut muudetud.
Kangoo saab endale ka sama uue põlvkonna ABSi, nagu ka äsja esitletud uus Clio.
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro.