Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Financial Timesi tellimused haihtuvad
Briti majanduslehe Financial Times (FT) lugejad Eestis pole kaks nädalat oma tellimusi korrapäraselt kätte saanud ja lehe esindajad ei suuda veale põhjendust leida.
Kuigi täpset põhjust leviprobleemidele ei ole veel leitud, võib kahelda FT Rootsi esinduse korrektses tegevuses, ütles FT levi Eestis koordineeriva KE Ajakirjandus OÜ tegevdirektor Kristel Engel. Tõrked võis põhjustada Saksa ja Inglismaa vaheline arvutiviga, ütles Engel. Tema sõnul on see aga ebatõenäoline, nimetatud viga olevat juba ammu parandatud, kuid probleemid ei kao.
FT Rootsi esindaja Global Business Media AB töötaja Erika Spreitz väitis, et viga peab olema Eesti-poolses saadetise vastuvõtjas.
Saadetise vastuvõtja Estonian Airist kinnitas, et laoraamatute järgi on Eestisse jõudnud nõutust vähem ajalehepakke. ÄP
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.