Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Madalale hinnale peab juurde maksma
Eesti-siseste regulaarve-dude turu kolmest suuremast firmast pakub kõige madalamat hinda Eesti Post. Samas puudub tema standardhinnas kindlustus ja kauba peale võtmine ukse juurest.
Tallinnast Tartusse maksab Eesti Posti ekspressteenusega 50--100kg paki saatmine ligikaudu 100 krooni vähem kui konkurentidel. Hind ei ole sõltuvuses piirkonnast, kuhu pakk saadetakse. Samas lisandub hinnale 40 krooni kaubale järele tulemise tasu (kui on alla 6 paki). Kui klient soovib ka kindlustust, lisandub hinnale 5% kauba avaldatud väärtusest. Scansped Eestil ja Kaubaekspressil on kindlustus hinna sees. Kaup on kindlustatud 150 krooni ulatuses kauba brutokilo kohta.
Oluline on transpordi kiirus. Scanspediga võib kokku leppida ka täpse kauba kohale toimetamise kellaaja. Üldises korras toimetavad kõik kolm firmat kauba kohale järgmise päeva lõunaks (erandiks on saared). Erinevus on kauba vastuvõtu aegades. Et tellimus järgmise päeva lõunaks täita, soovib Scansped kaupa enda kätte saada hiljemalt kell 14.00. Eesti Post võtab järgmise päeva lõunaks kohaleviidavat kaupa Tallinnas vastu kuni kella kümneni õhtul. Kaubaekspress lubab paki vajaduse korral Tartusse toimetada ka kolme tunniga. Linnade vahel kasutatakse selleks Cargobussi teenust.
Neli aastat tagasi oli Ees-ti Post ainuke, kes oli võimeline pakkuma regulaarteenust. Ta viis kauba ka alevikesse ja tal olid olemas igal pool postkontorid.
Nelja aasta jooksul on olnud arusaamatusi 2--3 korda, mis on alati lahendatud.
Pärast möödunud aasta mai hinnatõusu (Eesti Post oli kaua hoidnud ühte hinda), läks teenus tunduvalt kallimaks. Kuid meie oleme rahul. Meil on tavahindadega võrreldes paarikümneprotsendiline soodustus.
Praegu kasutame Kauba-ekspressi ja oma transporti.
Kui me tegutsema hakkasime oli Kaubaekspress ainuke firma, kellel oli olemas mingi süsteem ja võrk. Iga paki pärast ei tahtnud ise Pärnusse või Võrru sõita.
Kaubaekspressi kvaliteet võiks muidugi parem olla. Eriti kõvasti logises asi viimasel ajal, kui neil vahetus peaaegu kogu meeskond. Aga eks kõigil juhtub ja me kasutame neid järjest rohkem.