Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti mees juhib Hondade müüki Leedus

    Kõpperi sõnul valis Honda kompanii Leedu maaletoojat väga põhjalikult kaks ja pool aastat.
    «Üks põhjus, miks valiti Veho, on kindlasti Honda autode Eesti maaletooja ASi Veho Eesti head töötulemused,» ütles Kõpper.
    Kõpperi sõnul hakkavad Veho Eesti, Estauta ja Hondade maaletooja Lätis, Musamotorsi tütarfirma MDL Motors, ühiselt välja töötama Hondade müügi- ja hinnapoliitikat, laomajandust ning reklaamistrateegiat.
    Kõpperi kinnitusel investeerib Veho Vilniusse Honda keskuse rajamisse 1,5--2 miljonit USA dollarit. Estauta on Leedus Hondasid renditud pindadel müünud ning teenindust pakkunud ligi kaks aastat.
    «Kusjuures me pole seni Leedus üldse reklaami teinud,» toonitas Kõpper. «Nüüd loodame oma turuosa tunduvalt suurendada.»
    Estauta direktori Heido Kiviranna andmeil müüdi Leedus enne nende turule tulekut aastas viis Hondat. «Eelmisel aastal müüsime 209 autot,» rääkis Kivirand. Selle tulemusega on Honda enimmüüdud automarkide pingereas tõusnud kuuendaks-seitsmendaks. Kiviranna sõnul eelistatakse Leedus praegu Saksamaa autosid.
    Kivirand ütles, et veel sel aastal muutub firma nimi -- Estautast saab Veho Lietuva. «Meil on olemas Leedu valitsuse tasemel luba kasutada sõna Lietuva,» selgitas Kivirand. «Enne nimemuutmist tuleb veel täita teatud tingimused aktsiakapitalis.»
    «Muutume kõige võimsamaks autode müügiorganisatsiooniks Balti riikides,» ennustas Kõpper. «Kuigi tegu on eri firmadega, oleme sisuliselt üks maaletooja. Suures osas tegutseme ka diileritena.»
    «Me teame, kui aeganõudev ja raske on saada teises riigis edasimüüja õigust,» tunnustas Eestis ja Lätis Toyotasid müüva Amserv Grupi nõukogu esimees Raivo Aavisto konkurentide ponnistusi. Aavisto sõnul arendavad nad praegu eelkõige Läti suunda. «Leedu on meie perspektiivis, kuid midagi konkreetset me selleks teinud ei ole,» lisas ta.
    «Ilmselt valivad paljud tootemargid logistilise importööri ehk firma, kes hoiaks kogu Balti ketti,» rääkis Eestis ja Lätis Peugeot' autosid müüva ASi Kommest Auto juhataja Toomas Rüütmann. «Honda on just seda teed läinud,» lisas Rüütmann. Mullu veebruaris alustas Lätis tööd Kommest Auto tütarettevõte Lauva Auto.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Andre Nõmm: kapitalism ei lakka rohepöörde tõttu olemast
Enne, kui ESG investeeringud temperatuuri jahutama hakkavad, võivad nad vahel liiga kuumaks kütta ühte ja sama alusvara, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm
Enne, kui ESG investeeringud temperatuuri jahutama hakkavad, võivad nad vahel liiga kuumaks kütta ühte ja sama alusvara, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm
Aasia turud võnkusid vaikselt, USA pidas kauplemispüha
Aasia aktsiad ja USA aktsiafutuurid tõusid minimaalselt, suuresti Ühendriikide riigivõlakirjade tootluse hüppelise kasvu tõttu. Ameerika investorite prognoos, et USA-Hiina suhted on paranemas, osutus valeks, vahendab Bloomberg.
Aasia aktsiad ja USA aktsiafutuurid tõusid minimaalselt, suuresti Ühendriikide riigivõlakirjade tootluse hüppelise kasvu tõttu. Ameerika investorite prognoos, et USA-Hiina suhted on paranemas, osutus valeks, vahendab Bloomberg.
Kasvuekspert: lühiajaline mõnu tekitab halbu harjumusi
Lühiajaline mõnu kipub alati võitma pikaajalisi eesmärke ning see on põhjus, miks inimesed ei saa lahti halbadest harjumustest, selgitas kasvuekspert Indrek Saul.
Lühiajaline mõnu kipub alati võitma pikaajalisi eesmärke ning see on põhjus, miks inimesed ei saa lahti halbadest harjumustest, selgitas kasvuekspert Indrek Saul.
Lennud täituvad aina rohkem, kvaliteet paraneb sügisel
Juunis suurenes Tallinna lennujaama läbivate liinide täituvus pea 80 protsendini, ent teenuse kvaliteedi paranemist ei ole oodata enne madalhooaega.
Juunis suurenes Tallinna lennujaama läbivate liinide täituvus pea 80 protsendini, ent teenuse kvaliteedi paranemist ei ole oodata enne madalhooaega.
Euroopa pankurite rahapeole otsitakse pidurit
Euroopa Keskpank otsib võimalusi peatamaks kommertspanku teenimast üliodavate laenuskeemide abil miljardeid lisaeurosid, vahendab Financial Times.
Euroopa Keskpank otsib võimalusi peatamaks kommertspanku teenimast üliodavate laenuskeemide abil miljardeid lisaeurosid, vahendab Financial Times.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.