Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti mees juhib Hondade müüki Leedus

    Kõpperi sõnul valis Honda kompanii Leedu maaletoojat väga põhjalikult kaks ja pool aastat.
    «Üks põhjus, miks valiti Veho, on kindlasti Honda autode Eesti maaletooja ASi Veho Eesti head töötulemused,» ütles Kõpper.
    Kõpperi sõnul hakkavad Veho Eesti, Estauta ja Hondade maaletooja Lätis, Musamotorsi tütarfirma MDL Motors, ühiselt välja töötama Hondade müügi- ja hinnapoliitikat, laomajandust ning reklaamistrateegiat.
    Kõpperi kinnitusel investeerib Veho Vilniusse Honda keskuse rajamisse 1,5--2 miljonit USA dollarit. Estauta on Leedus Hondasid renditud pindadel müünud ning teenindust pakkunud ligi kaks aastat.
    «Kusjuures me pole seni Leedus üldse reklaami teinud,» toonitas Kõpper. «Nüüd loodame oma turuosa tunduvalt suurendada.»
    Estauta direktori Heido Kiviranna andmeil müüdi Leedus enne nende turule tulekut aastas viis Hondat. «Eelmisel aastal müüsime 209 autot,» rääkis Kivirand. Selle tulemusega on Honda enimmüüdud automarkide pingereas tõusnud kuuendaks-seitsmendaks. Kiviranna sõnul eelistatakse Leedus praegu Saksamaa autosid.
    Kivirand ütles, et veel sel aastal muutub firma nimi -- Estautast saab Veho Lietuva. «Meil on olemas Leedu valitsuse tasemel luba kasutada sõna Lietuva,» selgitas Kivirand. «Enne nimemuutmist tuleb veel täita teatud tingimused aktsiakapitalis.»
    «Muutume kõige võimsamaks autode müügiorganisatsiooniks Balti riikides,» ennustas Kõpper. «Kuigi tegu on eri firmadega, oleme sisuliselt üks maaletooja. Suures osas tegutseme ka diileritena.»
    «Me teame, kui aeganõudev ja raske on saada teises riigis edasimüüja õigust,» tunnustas Eestis ja Lätis Toyotasid müüva Amserv Grupi nõukogu esimees Raivo Aavisto konkurentide ponnistusi. Aavisto sõnul arendavad nad praegu eelkõige Läti suunda. «Leedu on meie perspektiivis, kuid midagi konkreetset me selleks teinud ei ole,» lisas ta.
    «Ilmselt valivad paljud tootemargid logistilise importööri ehk firma, kes hoiaks kogu Balti ketti,» rääkis Eestis ja Lätis Peugeot' autosid müüva ASi Kommest Auto juhataja Toomas Rüütmann. «Honda on just seda teed läinud,» lisas Rüütmann. Mullu veebruaris alustas Lätis tööd Kommest Auto tütarettevõte Lauva Auto.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.