Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lukoil ostab turuosa ralliga

    «Leping on valmis, aga pole veel alla kirjutatud,» kinnitab Lukoil Eesti ASi suhtekorraldaja Tatjana Burlakova. Tema sõnul on ralli korraldaja Eesti autospordi liiduga jäänud täpsustada vaid üksikud detailid. «Lukoilil on korralik maine maailmas, Eestis, ma arvan, ei vasta meie maine veel tegelikule olukorrale,» põhjendab Burlakova. «Eestlased suhtuvad meisse veel ettevaatlikult, aga püüame seda barjääri murda,» selgitab ta.
    Ralli senise sponsori EK omanikfirma Shell Eesti juhid ei osanud öelda, kas Shell ka tuleval aastal ralli korraldamist rahastab. Pärast seda vestlust alustas Eesti autospordi liidu peasekretär ja ralli korraldaja Toomas Ristlaan rallile uue peasponsori otsinguid. «Alustasin läbirääkimisi mitme kütusefirmaga, kõige kiiremini ja meile arusaadavamalt reageeris Lukoil,» meenutab Ristlaan.
    Segadused kolm viimast aastat EK ralli nime kandva Eesti autospordi esiürituse korraldamisel algasid sügisel, kui EK tollane omanik Coastal plaanis EK müüa ja viimase hetkeni oli selgusetu, kas ralli rahastaja on EK eelmine omanik Coastal või uus omanik Shell. Lõpuks tasus võlad viimane.
    Pälvimaks kohalike autoomanikest kütuseostjate tähelepanu on Lukoilil tänavu kavas toetada ka suvel Lauluväljakul peetavat Õllesummerit, mida eelmisel aastal külastas üle 100 000 inimese, siia lisanduvad veel toetused Kopli lastepäevakodule ning Pühtitsa kloostrile.
    Autoralli korraldamisel on peasponsori tulu selles, et kõigi võistlejate, kohtunike ja korraldajate autod sõidavad tema bensiiniga.
    EK kogemus näitab, et kahe ringi vaheaja sidumine oma tanklaga Märjamaal suurendab tänu võistlejatele ja pealtvaatajatele oluliselt läbimüüki. «Märjamaa tankla käive kasvas ralli päeval kaks-kolm korda,» tõdeb EK endine peadirektor Olle Horm. Rallile eelnenud ja järgnenud nädalal elavnes tunduvalt ka EK kliendikaartide müük.
    Tatjana Burlakova kinnitusel ei tähenda Lukoili sponsorlus seda, et ralli tuleval aastal rada vahetab ja mõne Lukoili tankla kõrval vaheajapeatus tehakse.
    Praegu Eestis seitsme tankla ja ligi kuueprotsendilise turuosaga Lukoilil on sihid märgatavalt kõrgemad. Esimesteks märkideks suurtest plaanidest oli Lukoil Eesti juhtkonna vahetus eelmisel sügisel. Sellele järgnes aasta algul Lukoili presidendi Vagit Alekperovi Eesti visiit, mille ajal teatas Lukoil plaanist investeerida järgmise viie aasta jooksul igal aastal Eestisse 10 miljonit dollarit.
    Kinnitamata andmetel soovitati Lukoilil aastate eest mitte tulla Eestisse tütarettevõttega, vaid kasutada Soomes edukalt töötavat kaubamärki Teboil. Lukoili juhid otsustasid teisiti ja Eesti turg ei võtnud seda omaks. «Lukoil on tuntud ja me töötame oma nime all, et läbi ralli murda maine ja suurendada müüki,» ütleb Burlakova.
  • Hetkel kuum
TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Balti turul kaubeldi enim tugevast kvartalist teatanud LHV aktsiatega
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Kuna LHV teatas täna, et panga esimese kvartali tulude taga olid laenuportfelli ja intressitulude kasv, siis pakkus aktsia investoritele huvi ning vahetas omanikku 442 468 euro eest ning kallines +0,73%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Möödunud sügisel lõhutud Eesti-Soome gaasitoru pandi uuesti tööle
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.
Pärast seitsmekuust seisakut on Eesti-Soome gaasitoru Balticconnector jälle töökorras ja esmaspäeval liigub mööda seda 60 gigavatt-tundi maagaasi.