• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,76
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,76
  • 01.07.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lehed loodavad katta kahju reklaamituluga

Postimees ja Eesti Päevaleht alustasid ülisoodsa tellimise kampaaniat juuni alguses, pakkudes võimalust tellida leht pooleks aastaks vastavalt 99 ja 95 krooni eest. Soodustellimuste juurdekasvu tõttu kannavad nii Postimees kui Eesti Päevaleht mitu miljonit krooni lisakulu.
Postimehe peadirektori Toomas Issaku kinnitusel said nad tellimiskampaania käigus juurde veidi alla 17 000 tellija Tallinnas ja Harjumaal. Issaku hinnangul annab see tavapärasele reklaamikäibe tõusule sügisel juurde 3 miljonit krooni septembrist detsembrini.
Ülisoodsaid tellimushindu pakkuva kampaania tõttu jääb Postimehel Issaku väitel saamata 5,1 miljonit krooni. Koos kasvava reklaamikäibega kujunev 2 miljoni kroonine lisakulu pole Issaku sõnul Eesti suurimale lehele probleemiks. «Summad, mida oleme planeerinud enesereklaamiks ja sisu tugevdamiseks, on palju suuremad,» lisas ta.
Eesti Päevaleht sai tellimiskampaania käigus seniste andmete kohaselt juurde samuti umbes 17 000 tellijat, neist 1000 Tartus, kuid lähiajal peaks tellijate arv veidi suurenema. Päevalehe peadirektori Hando Sinisalu hinnangul võib reklaamikäive kasvada sellega miljoni krooni võrra kuus.
«Tallinn ja Harjumaa on kõige magusam reklaamipiirkond ja kuna me oleme siin turuliidrid, siis peaks reklaamikäibe kasv katma suure osa tellimiskampaania 5 miljoni kroonisest kahjumist,» märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele