Postimees ja Eesti Päevaleht alustasid ülisoodsa tellimise kampaaniat juuni alguses, pakkudes võimalust tellida leht pooleks aastaks vastavalt 99 ja 95 krooni eest. Soodustellimuste juurdekasvu tõttu kannavad nii Postimees kui Eesti Päevaleht mitu miljonit krooni lisakulu.
Postimehe peadirektori Toomas Issaku kinnitusel said nad tellimiskampaania käigus juurde veidi alla 17 000 tellija Tallinnas ja Harjumaal. Issaku hinnangul annab see tavapärasele reklaamikäibe tõusule sügisel juurde 3 miljonit krooni septembrist detsembrini.
Ülisoodsaid tellimushindu pakkuva kampaania tõttu jääb Postimehel Issaku väitel saamata 5,1 miljonit krooni. Koos kasvava reklaamikäibega kujunev 2 miljoni kroonine lisakulu pole Issaku sõnul Eesti suurimale lehele probleemiks. «Summad, mida oleme planeerinud enesereklaamiks ja sisu tugevdamiseks, on palju suuremad,» lisas ta.
Eesti Päevaleht sai tellimiskampaania käigus seniste andmete kohaselt juurde samuti umbes 17 000 tellijat, neist 1000 Tartus, kuid lähiajal peaks tellijate arv veidi suurenema. Päevalehe peadirektori Hando Sinisalu hinnangul võib reklaamikäive kasvada sellega miljoni krooni võrra kuus.
«Tallinn ja Harjumaa on kõige magusam reklaamipiirkond ja kuna me oleme siin turuliidrid, siis peaks reklaamikäibe kasv katma suure osa tellimiskampaania 5 miljoni kroonisest kahjumist,» märkis ta.
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele