Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ripplagi USG Donn edestas teisi
Kuigi ASi Favor müüdav mine-raalkiust ripplagi USG Donn on püsinud esikolmikus koos Akusto (Isover-Klaasvill) ja kaua domineerinud OWAcousticuga (Voller), jõudis see esimeseks müüginumbriks alles nüüd. USG Donni läbimüük on läinud ülesmäge -- võrreldes I kvartaliga on tõus 0,5 mln kr (OWAcousticu langus 0,8 mln kr). Mullu samal ajavahemikul oli USG Donn 2,1 miljoniga kolmas.
Favor on tänavu olnud ripplagede turu liider (I kv 6,035 mln kr, II kv 6,668 mln kr). Kui möödunud aastal võistles Favor tasavägiselt Volleriga, siis tänavu on Voller jäänud mulluse läbimüügi tasemele (I kv 4,4 mln kr, II kv koos Parmeti jt metallripplagedega kokku 4,9 mln kr), mis annab turuosa kasvatanud konkurendile selge edumaa.
Favor on müünud II kvartalis ripplagesid suuremahulistele ehitusobjektidele: Pirita hotelli, PCT, Ärimaja, Besquabi (nn ?veitsi maja) ja Electroluxi büroohoonesse. Favori tegevdirektor Jüri Tiitus seletab firma edu suutlikkusega tarnida ja paigaldada suuri kaubakoguseid lühikese ajaga. ÄP