• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Venemaa avas uue autovedajate musta nimekirja

    Venemaa tollikomitee on jõustanud järjekordse musta nimekirja Eesti vedajatest, kelle veetav kaup Venemaa piiril kinni peetakse.
    Neljal Eesti veofirmal on alates augustist Venemaa tollikomitee korralduse järgi varasemate rikkumiste tõttu keelatud Venemaale kaupu transportida TIR-protseduuri kasutades.
    Nimekirja ülejäänud 30 firmat ei tohi kaupa lahtitollimiseks viia mitte kliendi soovitud terminaali, vaid tolli poolt kindlaksmääratud tolliterminaali.
    Kliendile ei muutu midagi. Tema esitab oma veotellimuse Venemaal põlu alla sattunud, kuid Eestis endiselt tuntud kaubamärgiga firmale, kes toimetab koorma Venemaale mõne puhta renomeega tütarfirma abil.
    Vedajad, kes ei tohi Venemaal kasutada TIR-protseduuri:
    Reweo, Kulaan, Meoni Parsek, ARK
    Vedajad, kes tohivad kaupa vedada vaid kindlaks määratud terminaali:
    Ahtme Autobaas, Anava, Dikvar, Harju AB, Helvetica, Kave, Port Trans, Rapid, Astek, Taure, Tartu Auto, Transmariin, Autoveod-Speditor, Auto-Treff, Auto Võru, Eekmar Foga, Haapsalu Autobaas, Inelta, K-Maanteetransport, Kohtla-Auto, Mareevi, Narva Autobaas, Artes, Valli, Rakvere Põllumajandustehnika, Kopli AB, Võru Juust, Gigaauto, Tartu Autoveod
    Me ei tohi jah Venemaale vedada, kuid ega ei tahagi.
    Venemaal on meil üleval 1996. aasta juhtum. Kauba omanik rikkus seadusi, seades meid lihtsalt fakti ette. Vähemalt sellel sajandil Meoni Parseki nime all Venemaale kaupa ei veeta. Meil pole mõtet Venemaale trahve maksta, sest ise me sellest rikkumisest midagi kasu ei saanud.
    Meie klientidele ei ole muutunud midagi. Meoni Parsek ise enam Venemaale ei vea, kuid meil on OÜ Parme Trans -- autod on samad, kuid teise nime all.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Ampler avas Berliinis uue peakorteri
Elektrijalgrattaid tootev Ampler Bikes avas uue peakorteri ja esinduspoe Berliinis ning on tulevikus osas positiivne, vahendab ettevõtte uudises.
Elektrijalgrattaid tootev Ampler Bikes avas uue peakorteri ja esinduspoe Berliinis ning on tulevikus osas positiivne, vahendab ettevõtte uudises.
Raadiohommikus: uue riskifondi miljonid, meelerahu ja politseinikud allilmas
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Raadiohommikus: kust tuleb töökius ning kuidas peab maitsema veganpihv?
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.