Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ASA kaotanud enim kliente
ASA Kindlustuse turuosa on aasta alguse olukorraga võrreldes vähenenud ligi kolm protsenti ning Salva Kindlustus kaotas 2,6 protsenti turuosast.
Kõige jõudsamalt on kasvanud Leks Kindlustuse ja BICO turuosa.
AB Kindlustuse Grupi juhatuse liikme Anu Brümmeli sõnul näitab ASA Kindlustuse kahanev turuosa, et turuosa võitmise nimel preemiaid kogudes ei ole selts langetanud ülemäära hindu. Ta lausus, et viimastel kuudel on kindlustusseltsil kasvanud üle poole protsendi eravara ja reisikindlustuse preemiate maht. «Turul on toimumas muutused ja ei valita enam hinna järgi, vaid argumendiks muutub toode ise ning seltsi võime kahjusid välja maksta,» lausus ta.
Leks Kindlustuse avalike suhete juht Rivo Saarna ei nõustunud väitega, et Leks kindlustuse turuosa on kasvanud madalate tariifide abil. «Olime esimesed, kes suve alguses tariifide tõstmise vajadusest rääkima hakkas ning seda ka tegi,» lausus ta. Turuosa võitmine on Saarna sõnul klientide usalduse indikaator, mis sõltub kahjukäsitlusest, omanike taustast ning toote kvaliteedist.
Leks Kindlustuse ja BICO turuosa on võrreldes aasta algusega kasvanud 2,1 protsenti.