• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Favora omanik pankrotis

    Kevatruckil (endine AS Favora Tanklad) on bilansijärgseid kohustusi 136,6 mln krooni. Täpsemad võlasummad selguvad nõuete kaitsmise käigus. Võlausaldajate esimene koosolek on 7. detsembril Tartu inseneride majas.
    Kevatruckile kuulub kuus tanklat koos kinnistutega, mis on koormatud hoonestusõigusega OÜ Selveta Investeeringud kasuks 99 aastaks, rendilepingutega ASi Favora Capital kasuks 30 aastaks ja hüpoteekidega Ühispanga kasuks. Kevatrucki ajutise pankrotihalduri Aivar Leismanni sõnul kahjustavad hoonestusõiguse seadmise lepingud Kevatrucki huve ja kinnistute turuväärtus on nullilähedane.
    Kevatrucki esindav vandeadvokaat Maria Mägi nentis, et firma sattus makseraskustesse liiga hoogsa investeerimise tõttu uutesse tanklatesse, mille turuväärtus ei võrdu praegu ehitusväärtusega.
    Audiitor Lembar Kivistik tuvastas, et juba 1996. aasta lõpuks ületasid Favora Tanklate kohustused varasid ligi 400 000 krooniga. Mullune kahjum oli 2,3 miljonit krooni. Ühispank otsis tänavu suvel aktiivselt Favora tanklaketile ostjat, kuid hinda pidasid liiga kõrgeks nii AS N-Terminaal kui ka AS GSG.
    Favora kaubamärk kuulub F-tähega algava firmadegrupi endisele omanikule Aivo Pärnale ega kao tema sõnul Eesti kütuseturult. Veel selle kuu alguses avati Favora kirjades moodsad tanklad Valgas, Võrus ja Tartus.
    «Probleem on selles, et Favora kasumi neelavad ära lühiajalised ja kõrge intressiga laenud,» ütles Kevatrucki nõukogu esimees Vambola Kolbakov kuu aega tagasi.
    «Pankrotimenetluse käigus selgitame välja, kas maksejõuetuse võis põhjustada kuritegu või raske juhtimisviga,» ütles Leismann.
    Autor: Hannes Tamme
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
NFT – kuum plokiahela trend – saab oma ETFi
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
USA varahaldur Defiance ETF käivitab Defiance Digital Revolution ETFi, mis hakkab järgima plokiahelaga seotud ettevõtete ja non-fungible token'i (NFT) indeksit.
Veho omandas Mercedes-Benzi sõidukite müüja Lätis
Läti konkurentsiamet andis automüüjale Veho õiguse omandada Mercedes-Benzi sõidukite müüja Lätis Domenikssi, teatas ettevõte pressiteate vahendusel.
Läti konkurentsiamet andis automüüjale Veho õiguse omandada Mercedes-Benzi sõidukite müüja Lätis Domenikssi, teatas ettevõte pressiteate vahendusel.
Euroopa kiireima kasvuga majandust kimbutavad vanad mured
Kuigi analüütikud ootasid kolmanda kvartali sisemajanduse koguprodukti (SKP) aastakasvuks kahekohalist numbrit, on Eesti 8,6protsendine majanduskasv seni avaldatud andmete põhjal Euroopa kiireim. Sarnaselt muu maailmaga veab Eesti majandust tugev nõudlus, kuid hoogsamat kasvu pärsivad tööjõunappus, inflatsioon ja viiruse uus tüvi.
Kuigi analüütikud ootasid kolmanda kvartali sisemajanduse koguprodukti (SKP) aastakasvuks kahekohalist numbrit, on Eesti 8,6protsendine majanduskasv seni avaldatud andmete põhjal Euroopa kiireim. Sarnaselt muu maailmaga veab Eesti majandust tugev nõudlus, kuid hoogsamat kasvu pärsivad tööjõunappus, inflatsioon ja viiruse uus tüvi.