4. jaanuar 1999 • 1 min
Jaga lugu:

Kinomaja küsib kõige kõrgemat reklaamihinda

Arvestades filmide keskmist vaatajaskonda, on Tallinna kinode 30 sekundi reklaami keskmine hind inimese kohta on suurim Kinomajal, olles peaaegu kaks korda suurem Kosmose kino omast.

Samas on Kosmos esikohal istekohtade arvu poolest. Kosmose suurde saali mahub ligi kaks korda enam inimesi kui Kinomajja ja Sõprusesse kokku.

Kosmoses ja Kinomajas on erinevalt Sõprusest reklaamihinnad fikseeritud, see tähendab, et hind ei sõltu saavutatud kontaktide arvust ehk külastajate arvust.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt