4. jaanuar 1999 • 1 min
Jaga lugu:

Liviko toodete müük vähenes

Liviko turundusdirektor Peeter Pallo ütles, kui tavaliselt müüb Liviko keskmiselt ühes kuus oma toodangut 330 000 liitrit, siis möödunud aasta detsembris müüdi vaid 186 000 liitrit alkohoolseid jooke.

«Nendel aastatel, kui hinnad püsivad stabiilsed, on detsember parim müügikuu. Möödunud aasta lõpp oli aga päris nutune,» rääkis Pallo.

Pallo sõnade kohaselt on müüginäitajate järsk halvenemine tingitud detsembri alguses kehtima hakanud senisest 26 protsendi võrra kõrgemast aktsiisimäärast. «Iga hinnatõus mõjutab meie tulemusi väga otseselt,» sõnas ta.

Kuna aktsiisitõusust tingitud mõõn alkoholitööstuses jätkub ka selle aasta esimestel kuudel, on Liviko praeguseks koondanud 30 inimest, rääkis Pallo. Jaanuari keskel jätkab Liviko tööd vähendatud koormusega, mis tähendab, et nädalas töötab ettevõte vaid kolmel päeval.

Küsimusele, millal Liviko taas täisvõimsusega tootma hakkab, vastas Pallo, et see sõltub eelkõige sellest, millal inimeste ostuvõime uute alkoholihindadega kohaneb ja müüginäitajad jälle paranevad.

«Selle aasta esimesel poolel pole midagi head loota, aga teeme tööd, et teine poolaasta oleks edukas,» lausus Pallo.

Autor: Raul Ranne

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt