7. jaanuar 1999 • 1 min
Jaga lugu:

Lukk auto põhja all

Uus mehaaniline turvaseade ei blokeeri käigukangi, vaid selle hoovastiku, tehes kangi kasutamise võimatuks.

Erinevalt varasemast ei toimu blokeerimine auto salongis, vaid auto põhja all käiguhoovastiku vahetus läheduses. Salongis on näha ainult lukusüdamik, mis kinnitub tugevate murtud peadega poltide abil. Alt on lukk varjatud soojusisolatsiooni ja väljalasketorudega.

Luku kasutamine on lihtne ja toimub salongist. Et blokeerida käigukang, tuleb keerata võtit ja kerge vajutusega fikseerida lukusüdamik. Tavalisel autol peab sel ajal olema sisse lülitatud tagasikäik, automaat-

käigukasti puhul peab kang olema parkimisasendis.

Käiguvahetamise blokeerija on valmistatud karastatud terasest, seadme liikuvad osad pole ligipääsetavad, lukk on kaitstud läbipuurimise eest, teda ei saa lõhkuda ka külmutamise ja ülekeeramise teel.

Seadme paigaldab lukksepp auto mudelile ja modifikatsioonile vastava ?ablooni järgi.

Seadmega on kaasas kolm võtit, mille dublikaati saab teha ainult vastava plastkaardi olemasolul.

Mehaaniliste ärandamisvastaste toodete turul on peaaegu sama põhimõttega universaalne käigukangilukk Multilock, kuid automargikohane lukk seni puudus.

Luku eelisteks ongi automargikohasus, lisaks sellele massiivne ja tugev konstruktsioon, millele vaatamata jääb auto salongi näha ainult lukusüdamik. Seadmel on muukimis- ja puurimiskindel lukuosa, murtava peaga kinnituspoldid, pikk garantiiaeg ning TÜV-sertifikaat. Kindlust lisab tootja ISO 9000 tunnistus.

Puudusteks on küllalt kõrge hind, väljaõpetatud tööjõudu nõudev paigaldamine ainult autoimportijate ja nende volitatud remonditöökodades.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt