20 jaanuar 1999

Ilusasse ruumi on meeldiv jälle tulla

See, et majandusliku surutise ajal hakkavad firmad kokku hoidma, on loomulik enesesäilitus. Ent vahetevahel hoitakse kokku nii, et see pikas perspektiivis kahjulik on.

Esimesteks kokkuhoiuartikliteks on tihti turundus ja sisearhitektuur või ka sisekujundus. Et turunduskulude kokkutõmbamine on viga, sellele juhivad tähelepanu mitmed koolitatud ja võib oodata, et firmajuhid teevad neist juttudest järeldusi. Teine viga, mida tehakse, on kokkuhoid oma väljanägemise ehk sisedisaini arvelt. Kuigi disaini ei loeta klassikaliselt turunduselemendiks, mõjutab firmaruumide väljanägemine firma kuvandit ja seeläbi ka suhtumist ettevõttesse. Disain mõjutab nii klientide kui äripartnerite arvamust teist. Terviklik firmastiil alates seinte värvist, uksesiltidest ja lõpetades kohvitassidega jätab väljapeetud mulje ning eristab teid kindlalt teistest omasugustest. Pealegi on ilusasse kohta alati meeldiv tagasi tulla. Muidugi tuleb firmastiili väljatöötamisel, nagu turunduseski, jälgida sihtgruppi ja seda, mis talle peaks enim meeldima. Ja unustada ei tasu, et keegi võib teie tagaruumidessegi kiigata.

Autor: Tiina Salumäe

Hetkel kuum