ÄP fototoimetus • 6. aprill 1999 • 1 min
Jaga lugu:

Kliendimängu võiduks Mercedes-Benz

Ühe aasta jooksul loositakse igas kvartalis klientide vahel välja mitu turismireisi ja televiisorit. Kokku pannakse välja 30 telerit ja sama palju reise hinnaga 15 000--25 000 krooni.

Kliendid on käibevahemike alusel jagatud viide gruppi ja iga klient võtab mängus eesmärgi saavutada kvartali lõpuks mingi käibesumma. Mida suurem on kliendi käive, seda vähem on tal konkurente reisile või televiisorile. Suurima käibega ettevõtete gruppi oli mängu alguseks lülitatud 12 ettevõtet, väikseima käibega grupis oli üle saja ettevõtte.

Aasta jooksul oma käibe-eesmärgi täitnud kliendid saavad osaleda lõpuloosimises 14. aprillil 2000. Peaauhinnad -- kolm Mercedes-Benzi sõiduautot -- jagatakse üheksa finalisti vahel.

Seadusega ette nähtud tulumaksu auhindadelt maksab ravimifirma. Magnum Medicali juhataja Tarmo Laanetu rõhutab, et mäng on suunatud apteekidele.

Autor: ÄP

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt