Sirje Niitra • 8 aprill 1999

Tallinna hotellide täituvus väheneb

Reval Hotelligruppi kuuluvate Olümpia, Centrali ja Park Hotelli selle aasta esimese kolme kuu tulemused on pisut kehvemad kui eelmisel aastal samal ajal. Vahepeal sai näiteks Central juurde 105 kallimat tuba. Tube müüdi neil kahel võrreldaval perioodil enam-vähem samapalju.

Kallimalt õnnestus tänavu numbreid müüa Centralil ja Park Hotelil ning Santa Barbaral, ülejäänud pole hindu tõstnud.

Reval Hotelligrupi juhatuse esimehe Andres Liinati hinnangul on see, et Mercure alustas tagasihoidlikult, hotelli uuel turul sissetöötamisel tavaline. «Mind hämmastas aga see, et Mercure, mille taga on Prantsuse hotelliketi Accor suur rahvusvaheline kogemus, seejuures traditsioonilisi vigu kordas,» lisas ta. Uus hotell alustas tema hinnangul müüki liiga hilja, mistõttu käivitamine kujunes vaevarikkaks. Ka langes selle avamine ebasobivasse aastavahetuse aega.

Mercure on kolme esimese kuuga hõivanud Eesti hotelliturust osa, mis vastab kolmandikule Park Hoteli mahust. Samas on Mercure numbritubade arvu poolest Park Hotelist kolmandiku võrra suurem.

Mercure'i esindajad ei nõustunud eile Äripäevale kommentaari andma.

Liinati hinnangul on pärast nelja tärni taotleva Grand Hotel Mercure Tallinna uste avamist Tallinnas ruumi veel vaid madalama klassi hotellidele.

Hetkel kuum