• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ära reklaami, kui pole vajadust

    Kokku saab ja tuleb hoida reklaami õige suunamise kaudu. Kuidas seda teha?
    1. Püstitage selged turunduseesmärgid. Täpne ülesandepüstitus ehk brief aitab kokku hoida nii raha kui ka meedia- ja reklaamifirma aega.
    2. Ärge reklaamige, kui selleks puudub vajadus. Sageli teevad meediakanalid turundajale viimase hetke sooduspakkumisi, kuid odav ei pruugi alati tulemuslik olla. Juhuslikult, ilma toetava kampaaniata ei ole mõtet reklaamida. Samuti pole vaja reageerida siis, kui soodushinnaga reklaami pakkuval meediakanalil on teie toote jaoks vale sihtrühm.
    Kuigi hinnakirja järgi ei ole hindu alandatud, pakkusid selle aasta alguses kommertstelekanalid lisaallahindlusi näiteks neile, kes reklaamivad jaanuaris ja veebruaris. Ka trükimeedia väljaanded pakuvad kuni 50protsendise allahindlusega kiirpindu ning seda sellel aastal tunduvalt rohkem kui eelnevatel, kusjuures samuti hinnakirja hindu ei ole alandatud.
    3. Otsuste tegemisel lähtuge meediauuringutest, mis annavad informatsiooni meediakanalite loetavuse/vaadatavuse/kuulatavuse kohta, tooterühmade ja brand'ide tarbijate kohta. Siinkohal aitavad meediaagentuurid, kes regulaarselt meediauuringuid ostavad ja seda infot põhjalikult valdavad.
    4. Väikesed eelarved nagu ka üleinvesteerimine on raiskamine.
    5. Defineerige täpselt oma toote tarbija, kelleni tahate kampaaniaga jõuda. Selle järgi teeb meediaagentuur oma meediavaliku. Paraku hindavad paljud turundajad meediaplaanis väljapakutud meediaruumi vaid enda mätta otsast.
    Unustatakse tõsiasi, et reklaamiandja ise ei vasta sageli oma toote sihtrühma parameetritele.
    6. Kontrollige iga reklaamikampaania tulemusi ja õppige nendest. Kampaania järelmonitooring näitab, kas püstitatud eesmärgid saavutati.
    7. Majandussurutise positiivseks küljeks on madal reklaamimüra, mille taustal on suhteliselt kerge ja odav välja paista. Kasutage ära praegust suhtelist vaikust meediakanalites, sest reklaamides siis, kui seda teevad teised, peate oma investeeringut suurendama.
    Autor: Diana Rajasaar
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Toiduliidu juht: ma ei saa aru, kas meil on sügisel gaasi või ei ole
Eesti tarnekindluse eest vastutavate ametnike väljaütlemised on muutnud kogu tööstussektori ärevaks. Samas ei paista tulevik paljudele probleemidele vaatamata ainult mustades toonides, kirjutab Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Eesti tarnekindluse eest vastutavate ametnike väljaütlemised on muutnud kogu tööstussektori ärevaks. Samas ei paista tulevik paljudele probleemidele vaatamata ainult mustades toonides, kirjutab Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Starbucks väljub viimaks Vene turult
Starbucks teatas lõplikust väljumisest Vene turult, kus ketil oli 130 kohvipoodi ja ligi kaks tuhat töötajat.
Starbucks teatas lõplikust väljumisest Vene turult, kus ketil oli 130 kohvipoodi ja ligi kaks tuhat töötajat.
Parimad juhid: avaliku sektori juhtide palgad peavad tõusma
Konkursi parim juht finalistid LHV Grupi juht Madis Toomsalu ja Enefit Green juht Aavo Kärmas leidsid saates „Kuum tool“, et avaliku sektori tasud peaksid olema kõrgemad kui täna. Tänavusel konkursil esikolmikusse jõudnud kahe börsifirma juhi palganumber on näiteks kolm korda kõrgem kui konkursil kolmandal finalistil, Häirekeskuse juhil Kätlin Alvelal. Juhid on juhid ja vahet ei olegi, kas nad on eraettevõttes või avalikus sektoris, leidis Aavo Kärmas.
Konkursi parim juht finalistid LHV Grupi juht Madis Toomsalu ja Enefit Green juht Aavo Kärmas leidsid saates „Kuum tool“, et avaliku sektori tasud peaksid olema kõrgemad kui täna. Tänavusel konkursil esikolmikusse jõudnud kahe börsifirma juhi palganumber on näiteks kolm korda kõrgem kui konkursil kolmandal finalistil, Häirekeskuse juhil Kätlin Alvelal. Juhid on juhid ja vahet ei olegi, kas nad on eraettevõttes või avalikus sektoris, leidis Aavo Kärmas.
Soome suurim maasikakasvataja palkab ukrainlaste asemele tailased
Soome suurim maasikakasvataja Koivistoinen Mansikkapaikka, mis on varasematel aastatel tuginenud Ukraina tööjõule, kasutab sel suvel Tai marjakorjajaid.
Soome suurim maasikakasvataja Koivistoinen Mansikkapaikka, mis on varasematel aastatel tuginenud Ukraina tööjõule, kasutab sel suvel Tai marjakorjajaid.
Ehituses mõjutavad otsuseid riik, alampakkujad ja teadmatus
Mõjukuse näitaja on see, kui keegi suudab sektorit mingis suunas liigutada. Ehituses ei ole ühtegi sellist inimest, kes suudaks seda üksinda teha, leidis Otsustajate TOPis ehitussektori pingerivis teisel kohal olev Raivo Rand.
Mõjukuse näitaja on see, kui keegi suudab sektorit mingis suunas liigutada. Ehituses ei ole ühtegi sellist inimest, kes suudaks seda üksinda teha, leidis Otsustajate TOPis ehitussektori pingerivis teisel kohal olev Raivo Rand.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.