• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Meediareklaami maht 5% väiksem

    Esialgne kokkuvõte 1999. a I kvartali kohta näitab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga on meediareklaami investeeritud raha vähenenud 5%.
    Olukord meediaharude lõikes on üsna erinev (muutuste analüüs lähtub hinnakirjahindadest ja eeldusest, et allahindlused on eelmise aastaga võrreldes samal tasemel). Välireklaami puhul on suure kasvu põhjuseks ühelt poolt valimised, teisalt see, et 1998. a kaks esimest kuud oli suurem osa plakatreklaamipindadest pärast piirangute seadmist tubakatoodete reklaamimisele aasta alguses tühjad.
    Ajakirjade puhul on tõusu peapõhjus mitme loetavuspingerea eesotsas oleva ajakirja tunduvalt tugevam positsioon reklaamiturul selle aasta alguses võrreldes eelmise aasta sama ajaga. Trükimeedia puhul rõhutaks ka seda, et muutused võivad isegi samatüübiliste väljaannete puhul olla täiesti erinevad.
    Telereklaamis aset leidnud langus on esmajoones põhjustatud suurte rahvusvaheliste reklaamiklientide ebakindlast käitumisest käesoleval aastal ja eriti aasta alguses. Ka valimised ei toonud telekanalitele ainult tulu, sest valimiste-eelsel nädalal vähendasid või peatasid mitmedki suured rahvusvahelised reklaamijad oma reklaamide näitamise Eesti telekanalites. Ühe konkreetse näitena võib tuua muudel perioodidel küllaltki intensiivselt reklaamitava toote -- närimiskummi.
    Raadio on eelmistel aastatel olnud suhteliselt väiksema reklaamimahuga aasta I kvartalis ning sellest on tingitud ka raadioreklaami suhteliselt väike osakaal terve aasta lõikes.
    BMF Gallup Media reklaamikulutuste monitooruuring sisaldab hetkel andmeid reklaamide kohta 4 Eesti telekanalis, üle 90 ajalehes-ajakirjas, 7 raadiojaamas ja 7 peamises välireklaamikanalis. Kuna täpne reklaami müügihind on enamasti ärisaladus, on kõik reklaamid andmebaasi sisestatud hinnakirjahinna alusel.
    Autor: Margo Veskimägi
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Neli põhjust, miks poliitikas läheb nüüd põnevaks
Keskerakonna esimees võib vahetuda, samal ajal kui EKRE pääseb paljudes omavalitsustes pumba juurde. Ning need pole ainsad põhjused, miks poliitikas tõotab väga huvitavaks minna, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Keskerakonna esimees võib vahetuda, samal ajal kui EKRE pääseb paljudes omavalitsustes pumba juurde. Ning need pole ainsad põhjused, miks poliitikas tõotab väga huvitavaks minna, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Fossiilid täidavad mu taskuid, aga ehk mitte kauaks
Olen nüüd värskelt suurendanud oma panust energiasektorile, märkides Enefit Greeni aktsiaid. Kui selle aktsia börsiteekond alles algab, siis teine minu portfelli energiasektori aktsia Equinor noolib praegu hinnatasemelt oma kõigi aegade tippe.
Olen nüüd värskelt suurendanud oma panust energiasektorile, märkides Enefit Greeni aktsiaid. Kui selle aktsia börsiteekond alles algab, siis teine minu portfelli energiasektori aktsia Equinor noolib praegu hinnatasemelt oma kõigi aegade tippe.
Nortal ostis tüki võlgadega maadelnud idufirmast
Nortal omandas vähemusosaluse küberturvalisuse idufirmas Talgen Cybersecurity, kes võitles veel hiljaaegu ligikaudu 100 000 euro suuruse maksuvõlaga.
Nortal omandas vähemusosaluse küberturvalisuse idufirmas Talgen Cybersecurity, kes võitles veel hiljaaegu ligikaudu 100 000 euro suuruse maksuvõlaga.
Henn Põlluaas valimistulemustest: lootsime Tallinnast rohkem
EKRE liige ja Tallinna teise numbrina kandideerinud Henn Põlluaas rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et Tallinna valimistulemustest loodeti rohkemat, aga kogu riigi tulemusega võib väga rahul olla. Pealinna suurde koalitsiooni ta ei usu.
EKRE liige ja Tallinna teise numbrina kandideerinud Henn Põlluaas rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et Tallinna valimistulemustest loodeti rohkemat, aga kogu riigi tulemusega võib väga rahul olla. Pealinna suurde koalitsiooni ta ei usu.