Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põgenemine velgedel

    9. aprillil hommikul kell 4.30 andis politseipatrull Maardus Fosforiidi tänava ja Peterburi maantee ristmikul peatumismärguande sõiduauto Opel Record juhile. Juht ei reageerinud ning sõitis edasi mööda Peterburi maanteed Tallinna suunas. Kui patrullteenistuse auto üritas põgeneva auto kõrvale sõita, hakkas see teda rammima.
    Üks inspektoritest tulistas neli hoiatuslasku õhku ning laskis seejärel puruks kolm autokummi. Jälitamise käigus purunes ka auto tagaklaas.
    Sellest hoolimata sõitis auto edasi ning pööras Peterburi maanteelt Lasnamäele. Põgeneja jälitamisega ühinesid ka Harju politseiprefektuuri liiklusjärelevalve patrull ja Tallinna Ida politsei patrullauto. Kell 4.45 võttis Maardu politseiga ühendust auto omanik, kes teatas, et tal on auto ärandatud.
    Sõit lõppes 4.55, kui põgenev auto põhjustas Lasnamäel liiklusõnnetuse, sõites otsa Kivila 5 maja ees seisnud sõiduautole.
    Kuna auto ärandajal, 1972. aastal sündinud Vitalil, olid kehavigastused ja nende päritolu polnud selge, viidi ta kontrollimiseks Mustamäe haiglasse. Seal tuvastati, et tegemist pole kuulihaavadega.
    19. aprilli öösel peatasid Harjumaa politseinikud Vasalemmas laskudega rehvidesse Chevrolet', mida juhtis 38-aastane Urmas.
    Politseipatrullist suurel kiirusel möödunud Urmasel tuvastati Keila haiglas keskmine joove.
    Auto jälitamine ja püstoliga peatamine on harv juhus, aga küllalt vaevarikas. Nii jälitasime üht autot Mõigust läbi Tallinna, kusjuures teed blokeeriti kolmes kohas. Kätte saime põgeniku alles Vääna kandis, kui auto kõik rehvid läbi olime lasknud.
    Alkoholijoobes mees viidi politseijaoskonnast kohtuniku juurde, seal määrati talle 15päevane arest. Peale selle kaotas mees juhiloa. Mittepeatuva auto roolis ongi reeglina alkoholijoobes inimene, harvem kurjategija. Reeglina reageerivad juhid aga peatumismärguandele või pole seda lihtsalt märganud.
    Sõitvast autost tulistamine nõuab suurt täpsust ja on alati ohtlik. Meie probleem on see, et pole küllaldaselt mehi, kes autot suurel kiirusel piisavalt hästi valitseda oskaksid.
    Kui politsei täidab autot jälitades täpselt oma ametiülesandeid ning põgeneja vigastab oma autot või kaasliiklejate liiklusvahendeid või saavad inimesed vigastada, siis põgenejal ehk kahju tekitajal ei ole mingisugust alust esitada politseile kahjunõudeid.
    Ilmne on ka, et kahju tekitaja kindlustusfirma ei kompenseeri põgenejale kahjusid, sest kindlustuslepingu kohaselt ei ole see võimalik. Küll võib tekkida olukord, et kõrvalised kahju saanud isikud saavad esitada nõude oma kindlustusfirma kaudu kahju tekitaja kindlustusfirmale või süüdlasele.
    Samuti võib kindlustamata isik alati esitada kahjunõude kahju tekitaja vastu ning sõltub juba olukorrast, kes on kahju tekitamise eest vastutav.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Raadiohitid: kinnisvara- ja ehitusturu elavnemiseks kulub aastaid
Turu elavnemine on ilmselt aastatepikkune lugu, rääkis Merko eksjuht Andres Trink nädala kuulatuimas saates “Kuum tool”. Huviga kuulati ka podcaste, mis keskendusid eri nurkade alt investeerimisele.
Turu elavnemine on ilmselt aastatepikkune lugu, rääkis Merko eksjuht Andres Trink nädala kuulatuimas saates “Kuum tool”. Huviga kuulati ka podcaste, mis keskendusid eri nurkade alt investeerimisele.
Balticconnector läheb uuel nädalal taas tööle
Tegevused Balticconnectori kasutuselevõtuks on edenenud plaanipäraselt ning mere- ja maismaaosa taasühendamise tööd Eestis ja Soomes viidi lõpule edukalt, selgub pressiteatest.
Tegevused Balticconnectori kasutuselevõtuks on edenenud plaanipäraselt ning mere- ja maismaaosa taasühendamise tööd Eestis ja Soomes viidi lõpule edukalt, selgub pressiteatest.