• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus juht silub kvaliteeti

    Endine ASi Norma juhatuse esimees Peep Aaviksoo rääkis eile, et Eesti Mobiiltelefoni (EMT) peadirektorina on juba mõni otsus tehtud, aga konkreetseid muutusi veel ei tule.
    «Nagu ütles Tõnu Tee mulle ametit üle andes, et siin nii hea ka ei ole, et midagi teha ei ole,» lausus Aaviksoo.
    Aaviksoo ei ennustanud, et kõne minutihind võib lähemas tulevikus langeda. Ta märkis, et mida rohkem on rääkijaid ja kõnesid, seda võimalikum on kõneminuti hinda alandada.
    Uus EMT juht näeb tulevikus klientide arvu kasvu. Noorte klientide osakaal EMTs kasvab pidevalt. Selle aasta I kvartaliga liitus EMTga 22 000 inimest.
    «Rahulolev klient on parim reklaam,» lausus Aaviksoo.
    Eestis kasutab mobiilsidet 18% elanikest ja EMT-l on 180 000 klienti. «Meil ei ole ambitsiooni olla ainukesed turul,» lausus Aaviksoo. «Meie eesmärk on olla parimad.»
    Radiolinja Eesti turundusjuht Andrus Hiiepuu ütles, et Radiolinja ootab huviga, kas uue inimese tulek EMTsse toob muudatusi.
    Konkurentidesse suhtub Aaviksoo rahulikult. «Loomulikult liiguvad kliendid erinevate võrkude vahel, otsides, mis neile sobib,» rääkis ta. «Tänu konkurentsile on Eesti mobiilside tase hea.»
    Aaviksoo sõnul kasutatakse pikemas perspektiivis mobiilsidet üha rohkem, ka Eesti Telefoni teenuste kallinemise tõttu. «Neile, kes kasutavad nii EMT kui Eesti Telefoni teenuseid, üritame pakkuda komplekslahendust,» sõnas ta.
    1999. aastaks on EMT-l plaanis investeerida vähemalt 350 miljonit krooni. «Väga suured investeeringud lähevad tehnoloogiasse, et parandada side kvaliteeti,» rääkis Aaviksoo.
    EMT käive kasvas esimeses kvartalis 22% võrra 331 mln kroonini. Esimeses kvartalis sai EMT 99 mln krooni kasumit.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
USA aktsia futuurid ennustavad tõusu jätkumist
Tänast päeva on USA suuremad aktsiaindeksite futuurid alustanud tõusuga ning USA suuremate aktsiaindeksite rekordid on kasvule viinud ka Aasia suuremad börsiindeksid
Tänast päeva on USA suuremad aktsiaindeksite futuurid alustanud tõusuga ning USA suuremate aktsiaindeksite rekordid on kasvule viinud ka Aasia suuremad börsiindeksid
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.