Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus juht silub kvaliteeti
Endine ASi Norma juhatuse esimees Peep Aaviksoo rääkis eile, et Eesti Mobiiltelefoni (EMT) peadirektorina on juba mõni otsus tehtud, aga konkreetseid muutusi veel ei tule.
«Nagu ütles Tõnu Tee mulle ametit üle andes, et siin nii hea ka ei ole, et midagi teha ei ole,» lausus Aaviksoo.
Aaviksoo ei ennustanud, et kõne minutihind võib lähemas tulevikus langeda. Ta märkis, et mida rohkem on rääkijaid ja kõnesid, seda võimalikum on kõneminuti hinda alandada.
Uus EMT juht näeb tulevikus klientide arvu kasvu. Noorte klientide osakaal EMTs kasvab pidevalt. Selle aasta I kvartaliga liitus EMTga 22 000 inimest.
«Rahulolev klient on parim reklaam,» lausus Aaviksoo.
Eestis kasutab mobiilsidet 18% elanikest ja EMT-l on 180 000 klienti. «Meil ei ole ambitsiooni olla ainukesed turul,» lausus Aaviksoo. «Meie eesmärk on olla parimad.»
Radiolinja Eesti turundusjuht Andrus Hiiepuu ütles, et Radiolinja ootab huviga, kas uue inimese tulek EMTsse toob muudatusi.
Konkurentidesse suhtub Aaviksoo rahulikult. «Loomulikult liiguvad kliendid erinevate võrkude vahel, otsides, mis neile sobib,» rääkis ta. «Tänu konkurentsile on Eesti mobiilside tase hea.»
Aaviksoo sõnul kasutatakse pikemas perspektiivis mobiilsidet üha rohkem, ka Eesti Telefoni teenuste kallinemise tõttu. «Neile, kes kasutavad nii EMT kui Eesti Telefoni teenuseid, üritame pakkuda komplekslahendust,» sõnas ta.
1999. aastaks on EMT-l plaanis investeerida vähemalt 350 miljonit krooni. «Väga suured investeeringud lähevad tehnoloogiasse, et parandada side kvaliteeti,» rääkis Aaviksoo.
EMT käive kasvas esimeses kvartalis 22% võrra 331 mln kroonini. Esimeses kvartalis sai EMT 99 mln krooni kasumit.